De Ziggo Mediabox heeft maar een beperkt aantal apps. Is het mogelijk om op de tv zowel de Mediabox aan te sluiten in combinatie met een CI-Module? Als ik namelijk tv kijken via de CI-module dan heb ik ook toegang tot meerdere apps die ik met de reguliere afstandsbediening kan benaderen zonder telefoon. Ik weet niet of het relevant is maar onze tv heeft een ingebouwde Chromecast.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja dat kan.
Maar voor de tv apps is geen ci-module nodig, alleen internet verbinding.
Een ci-module is niet veel meer dan een decoder voor gecodeerde zenders.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ja dat kan.
Maar voor de tv apps is geen ci-module nodig, alleen internet verbinding.
Een ci-module is niet veel meer dan een decoder voor gecodeerde zenders.
Dan ga ik wellicht iets heel doms vragen maar kun je als de Ziggo Media Box next is aangesloten dan ook via de afstandsbediening toegang krijgen tot apps die niet in de Mediabox zitten?
Niet via de ab. vd. next.
Met de ab. van de next kun je niet veel meer dan de tv uit en aanzetten en de volume regelen.
Okay maar wel via de afstandsbediening van de tv? We gebruiken de next voornamelijk omdat je ermee op kunt nemen. Alle andere tv's zijn voorzien van een CI-module en dan heb je dus ook maar 1 afstandbediening.
Ja, via de afstandsbediening bediening van de TV zelf kunt u de apps van de TV zelf starten.
Dank je wel iedereen voor jullie bijdrage. Helder verhaal.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.