Vraag
Reacties
Oplossing
mrjobby
Level 1

Kun je casten naar de Next Mini?

Hallo,

Sinds vorige week ben ik overgestapt naar Ziggo. Na het installeren ben ik een beetje de functionaliteit aan het uitvogelen. Daarbij heb ik wat problemen met het casten naar de Next mini box. 

Vanuit de Youtube app kan ik wel de Next mini box selecteren en er naar casten, maar een random video vanuit Google Chrome op mijn telefoon niet. 

Is dit niet mogelijk of doe ik iets fout? Bij KPN kon het wel.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

mrjobby

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gio2903
Level 17

Dat komt omdathet geen android/chromecast apparaat is. De kon box werkt wel op android. Youtube ziet dat je telefoon met hetzelfde netwerk is verbonden als je telefoon en daarom werkt het daarop als enige wel. Je doet dus niks fout, de mini ondersteunt niet wat jij wil

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Gio2903
Level 17

Dat komt omdathet geen android/chromecast apparaat is. De kon box werkt wel op android. Youtube ziet dat je telefoon met hetzelfde netwerk is verbonden als je telefoon en daarom werkt het daarop als enige wel. Je doet dus niks fout, de mini ondersteunt niet wat jij wil

mrjobby
Level 1
Topicstarter

Check. Dat is jammer. Dan maar de chromecast weer uit de lade vissen en aansluiten op de TV 🙂

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

op de next (mini) zit geen Android maar Linux

0 Kudos
Garihd
Level 17

"Vanuit de Youtube app kan ik wel de Next mini box selecteren en er naar casten"

Dit betreft geen casten. Hiermee wordt de YouTube app op de Mini remote opgestart, Netflix ondersteund dit ook.

Bij KPN kan casten feitelijk alleen met hun nieuwste TV+ box alle voorgaande ook niet.

0 Kudos