Hallo,
Sinds vorige week ben ik overgestapt naar Ziggo. Na het installeren ben ik een beetje de functionaliteit aan het uitvogelen. Daarbij heb ik wat problemen met het casten naar de Next mini box.
Vanuit de Youtube app kan ik wel de Next mini box selecteren en er naar casten, maar een random video vanuit Google Chrome op mijn telefoon niet.
Is dit niet mogelijk of doe ik iets fout? Bij KPN kon het wel.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
mrjobby
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat komt omdathet geen android/chromecast apparaat is. De kon box werkt wel op android. Youtube ziet dat je telefoon met hetzelfde netwerk is verbonden als je telefoon en daarom werkt het daarop als enige wel. Je doet dus niks fout, de mini ondersteunt niet wat jij wil
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat komt omdathet geen android/chromecast apparaat is. De kon box werkt wel op android. Youtube ziet dat je telefoon met hetzelfde netwerk is verbonden als je telefoon en daarom werkt het daarop als enige wel. Je doet dus niks fout, de mini ondersteunt niet wat jij wil
Check. Dat is jammer. Dan maar de chromecast weer uit de lade vissen en aansluiten op de TV 🙂
op de next (mini) zit geen Android maar Linux
"Vanuit de Youtube app kan ik wel de Next mini box selecteren en er naar casten"
Dit betreft geen casten. Hiermee wordt de YouTube app op de Mini remote opgestart, Netflix ondersteund dit ook.
Bij KPN kan casten feitelijk alleen met hun nieuwste TV+ box alle voorgaande ook niet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.