Vraag
Reacties
Oplossing
WFR
Level 1

Kun je F1 kijken op kanaal 200 met een los abonnement van Viaplay?

Ik heb apart een abonnement op Viaplay genomen en ben daarnaast bij Ziggo + Vodafone klant. Nu probeer ik Viaplay te kijken via kanaal 200, vanwege een betere stabiliteit. Met de app kijken geeft namelijk nogal (en regelmatig) buffering. Nu heb ik begrepen dat je Viaplay alleen kunt kijken via kanaal 200 als je Viaplay ook via Ziggo hebt aangeschaft, klopt dit? En zo ja, wat is hier de commerciele reden achter, wetende dat ik Ziggo en Vodafone klant ben voor € 250,- per maand?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen
21 Reacties 21
Steefb
Level 20

Niet alleen de vraag of het software matig makkelijk zou zijn, wat ik betwijfel.

Zijn er ook nog juridische problemen.

Met zo'n systeem zou ziggo kunnen zien wie van hun abonnees viaplay klant is, daar heeft ziggo niets mee te maken.

WFR
Level 1
Topicstarter

En wat zou het juridische probleem zijn? Vertel? Inzake het kunnen inzien van gegevens, dat is nu juist wat ik aangaf dat dit niet het geval is en ook nergens voor nodig. Als ik je vraag of je bij de Jumbo je boodschappen doet, dan kun je mij antwoorden ja of nee. Meer hoef ik niet te weten om je toegang tot de Jumbo winkel te geven. Hoe jij naar de Jumbo gaat, op de fiets, lopend of met de auto, oftewel via welke route is niet relevant en hoef ik ook niet te weten om je toegang tot de winkel te geven. Alleen Jumbo (lees Viaplay) weet of je daar wel of geen boodschappen doet. De vergelijking die je maakt dat Ziggo kan zien wie van hun klanten/abonnees Viaplay klant is onzin en ook totaal irrelevant in dit vraagstuk.

0 Kudos