1
Vraag
2
Reacties
Template

Level 16
  • 2511Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Krijgt Ziggo HBO Max-aanbod?

Het jaar is bijna om, is het al bekend of Movies&Series(X)L bij Ziggo het complete HBO Max aanbod krijgt, of gaat AT&T Warner dit zelf lanceren?

 

Indien het gewoon Ziggo exclusive blijft zou het dan niet beter zijn als volgend jaar Discovery Networks en Warner Media fuseren, een vollediger aanbod van dit nieuwe media bedrijf exclusief bij Ziggo door te geven? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3327Likes

Hi iedereen, 

Het is al een poosje stil hier dus bij deze een update! Helaas hebben we op dit moment nog geen antwoord op de vraag of en zo ja, wanneer de HBO Max app bij ons beschikbaar komt. 

Voor het complete vernieuwde Movies & Series (X)L aanbod ben je hier aan het juiste adres. Als we meer weten, zullen we het laten weten. Houd dit topic dus in de gaten voor updates. 

Bekijk in context

22 Reacties 22
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik ga eens even informeren of ik meer te weten kan komen. Mocht  ik meer weten dan hoor je het van me of een Ziggo Moderator.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Zoals beloofd zou ik even navraag doen en omdat het al in TotaalTV is opgedoken kan ik het delen, ik moest even op toestemming wachten, 

Maar inderdaad is het bevestigd > Ziggo Movies & Series wordt HBO Max

 

Het is alleen niet bekend en dat weten ze bij Ziggo ook niet of dit een onderdeel wordt van Ziggo (dus blijft) of aparte streamingsdienst. Die informatie weet ik alleen wat er in de link staat. Mocht er meer nieuws zijn zal er zekers een sticky topic geopend worden en op de community bekend gemaakt worden. Het is voor nu enige wat ik weet.

 

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2511Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@Dave! Bedankt, echter dat artikel uit Totaal Tv kende ik al. Daar was al eerder hier een topic over. We zijn nu enige tijd verder. Vandaar dat ik het nogmaals vraag.

Topics verdwijnen namelijk na verloop van tijd in het archief. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Klopt dat ze in archief blijven maar er komt eerst een moderator altijd checken, voor hij naar het archief gaat, en jammer dat er verder nog onduidelijkheid is. Had graag meer willen vertellen maar ik weet niet meer dan dat ik heb opgeschreven.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3327Likes

Hi @Template 🙂 

Ik snap dat je je afvraagt of er al meer bekend is en ik heb dit voor je uitgezocht en ik heb helaas nog geen update voor je. Onderstaand is de laatste update over dit onderwerp vanuit Ziggo.

Volgend jaar zal de samenwerking tussen Ziggo en HBO een nieuwe vorm krijgen. De aanleiding van deze veranderende samenwerking is dat HBO in 2022 haar eigen streamingdienst lanceert in Nederland. We hebben samen de sterke intentie om de content van HBO beschikbaar te houden via Ziggo. Over de precieze vorm van de nieuwe samenwerking zullen we later meer bekendmaken. Ziggo blijft klanten toegang bieden tot hun favoriete content, waarbij gemak voor de klant en de beste kijkervaring voorop staan.

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2511Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Dus volgend jaar zijn er twee abonnementen nodig!

Naast Ziggo Movies&Series XL ook nog HBO Max direct bij HBO Zelf

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Template  als je goed leest zie je nergens dat je dubbele abonnement nodig hebt, HBO komt en Movies en Series gaan. Alleen hoe dit gelanceerd wordt is nog niet bekend.

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2511Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@Dave! Er staat dat HBO haar eigen streaming dienst lanceert. Dat er een samenwerking blijft. Niks over dat Movies&Series verdwijnt, zou overigens raar zijn want Movies&Series zonder L of XL heeft geen HBO content 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Template  schreef:

Dus volgend jaar zijn er twee abonnementen nodig!

Naast Ziggo Movies&Series XL ook nog HBO Max direct bij HBO Zelf


Of er nu 1 of 2 abonnementen nodig zijn, dat maakt denk ik niet uit. Maar ik durf u wel te voorspellen dat het totaal, duurder gaat worden.



@Mariska  schreef:


...Ziggo blijft klanten toegang bieden tot hun favoriete content, waarbij gemak voor de klant en de beste kijkervaring voorop staan.


Leuk die reclame. Het gaat er namelijk niet om wat ze wel vertellen, maar het belangrijkste is vaak wat ze juist niet vertellen.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Laten we de informatie van @Mariska  maar afwachten over tijdje weten we meer. Maar Movies en Series gaat verdwijnen, dat heb je in TotaalTV kunnen lezen

 

Ziggo Movies & Series wordt HBO Max

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Dave!  schreef:

..Maar Movies en Series gaat verdwijnen, dat heb je in TotaalTV kunnen lezen...


Ondanks dat TotaalTv een roeptoeter van Ziggo is, vertrouw ik TotaalTv beslist niet blindelings. Vaak is de titel daar een clickbait achtige kreet, maar staat het werkelijke bericht ( dat men wil verspreiden ), ergens aan het einde van het artikel en hoeft dat niets met de titel te maken hebben.

Maar ik moet je wel gelijk geven @Dave!, als Ziggo het 'Movies en Series' abonnement afschaft, dan moet iedereen ( die ongeveer gelijke tv inhoud wil blijven houden ) naar een ander abonnement en dát is Ziggo's kans om e.e.a. zo in te richten, dat de totale prijs weer wat hoger ( en/of het werkelijk geleverde wat minder ) wordt.

Ik denk dat we heel lang op een zinnig antwoord van Ziggo kunnen wachten. Voor Ziggo is het jaar nog lang niet om, want er is nog tijd genoeg, om nog wat maanden abonnementsgeld te innen.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Pasi We gaan afwachten wat gaat worden ik weet ook niks zelfs de moderators weten nog niks wat er gaat gebeuren. Wordt vervolgd😊

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@Pasi schreef: "Ondanks dat TotaalTv een roeptoeter van Ziggo is, vertrouw ik TotaalTv beslist niet blindelings."

 

TotaalTV roeptoetert een hoop over Ziggo, maar is dit is vaak copy paste uit andere forums, internetpagina's en de Ziggo community, vaak zonder hoor en/of wederhoor, anders schrijft TotaalTV erbij dat iemand van Ziggo er iets over zegt.

Veel woorden als: als, dan, mogelijk, misschien, denkt te weten, koppen tussen aanhalingstekens, oftewel een vaag verhaal.

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Movies en series zal wel blijven bestaan hoor Dit is gewoon de  nieuwe ON DE MAND. HBO is gewoon een content die onderdeel uitmaakt van movies en series. Mocht deze echt verdwijnen door eigen streaming, zal de rest gewoon blijven oa de eigen Ziggo content met de films en series die ziggo zelf uitbrengt . ABC series etc etc. Dit is mijn vrije gedachten. Allen de HBO zal uit  m en s verdwijnen in het  ergste geval. 

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2511Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@robbo je haalt Movies&Series doorelkaar met Movies&Series(X)L, Movies&Series heeft sowieso geen HBO content, dit hebben alleen Movies&Series L en XL

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Inderdaad even verward...

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2511Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@robbo Overigens verwacht ik dat ABC content op den duur ook zal verdwijnen. Disney+ zet veel ABC content buiten de Verenigde Staten op Disney+ (vaak onder het kopje Star, niet altijd soms ook zo op Disney+)

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

We zullen zien...

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2511Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@Dave! @Mariska nog iets bekend, Totaaltv is niet echt 100%

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic