Sinds gisteren krijg ik geen HDMIverbinding meer via mijn Mediabox Next. Als ik de box reset Krijg ik het wekomsscherm in alle talen en daarna "Even geduld a.u.b. en dan wordt het scherm zwart en krijg ik weer een scherm met geen HDMI verbinding??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jacob, bedankt voor je reactie. Het probleem is gisteren in de namiddag opgelost door de Ziggo helpdesk. Ook bij Ziggo begrepen ze er niets van. Ze hebben alles "doorgemeten" qua signaal en alles bleek goed. Ik heb weer de box van de stroom af moeten halen en daarna de box weer moeten opstarten en het lukte eerst niet. Na 2 keer hetzelfde patroon ineens ja hoor, alles werkte weer als vanouds!? Ik heb datzelfde zondag ook de hele dag gedaan, echter zonder resultaat? Ziggo snapt het niet en ik ook niet, maar ik ben wel blij dat alles weer goed werkt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je de afstandsbediening van je tv er al eens bijgepakt? En daar de juiste ingang (source) op geselecteerd?
Wekt het daarmee, misschien de tv opnieuw koppelen .
Hallo TJK, wat je zou kunnen proberen, als je dat nog niet gedaan hebt de Next even van de stroom te halen en daarna weer aan te zetten is het probleem er dan nog? Al een andere HDMI kabel geprobeerd, zit je HDMI kabel goed aangedrukt in de uitgangen van je Next en je tv. Of misschien een breuk in je HDMI kabel. Vervelend dit.
Heb ik gedaan, HDMI 1
Allemaal gedaan! Het vreemde is dat de next niet reageert op de bijgeleverde afstandsbediening, alleen aan en uit.
@TJK wat irritant dat er iets niet helemaal lekker gaat in de verbinding met je mediabox en tv. We gaan eens kijken.
Even voor de beeldvorming: een andere HDMI kabel en, indien mogelijk voor de test, een ander tv toestel heb je al getest?
In een eerder topic is al eens één en ander over dit onderwerp beschreven. Wil je die tips ook eens proberen en mij informeren of het daarmee gelukt is? Succes!
Jacob, bedankt voor je reactie. Het probleem is gisteren in de namiddag opgelost door de Ziggo helpdesk. Ook bij Ziggo begrepen ze er niets van. Ze hebben alles "doorgemeten" qua signaal en alles bleek goed. Ik heb weer de box van de stroom af moeten halen en daarna de box weer moeten opstarten en het lukte eerst niet. Na 2 keer hetzelfde patroon ineens ja hoor, alles werkte weer als vanouds!? Ik heb datzelfde zondag ook de hele dag gedaan, echter zonder resultaat? Ziggo snapt het niet en ik ook niet, maar ik ben wel blij dat alles weer goed werkt.
@TJK dankje voor de feedback. Top dat het opgelost is inderdaad, daar gaat het uiteindelijk om!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.