1
Vraag
2
Reacties
TJK

Level 3
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Krijg geen verbinding meer via de Mediabox Next.

Sinds gisteren krijg ik geen HDMIverbinding  meer via mijn Mediabox Next. Als ik de box reset Krijg ik het wekomsscherm in alle talen en daarna "Even geduld a.u.b. en dan wordt het scherm zwart en krijg ik weer  een scherm met geen HDMI verbinding??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
TJK
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Jacob, bedankt voor je reactie. Het probleem is gisteren in de namiddag opgelost door de Ziggo helpdesk. Ook bij Ziggo begrepen ze er niets van. Ze hebben alles "doorgemeten" qua signaal en alles bleek goed. Ik heb weer de box van de stroom af moeten halen en daarna de box weer moeten opstarten en het lukte eerst niet. Na 2 keer hetzelfde patroon ineens ja hoor, alles werkte weer als vanouds!? Ik heb datzelfde zondag ook de hele dag gedaan, echter zonder resultaat? Ziggo snapt het niet en ik ook niet, maar ik ben wel blij dat alles weer goed werkt.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Heb je de afstandsbediening van je tv er al eens bijgepakt? En daar de juiste ingang (source) op geselecteerd?

 

Wekt het daarmee, misschien de tv opnieuw koppelen .

Vibram Barefoot

Level 7
  • 166Posts
  • 8Oplossingen
  • 28Likes

Hallo TJK, wat je zou kunnen proberen, als je dat nog niet gedaan hebt de Next even van de stroom te halen en daarna weer aan te zetten is het probleem er dan nog?  Al een andere HDMI kabel geprobeerd, zit je HDMI kabel goed aangedrukt in de uitgangen van je Next en je tv. Of misschien een breuk in je HDMI kabel. Vervelend dit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TJK
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Heb ik gedaan, HDMI 1

TJK
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Allemaal gedaan! Het vreemde is dat de next niet reageert op de bijgeleverde afstandsbediening, alleen aan en uit.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@TJK wat irritant dat er iets niet helemaal lekker gaat in de verbinding met je mediabox en tv. We gaan eens kijken. 

Even voor de beeldvorming: een andere HDMI kabel en, indien mogelijk voor de test, een ander tv toestel heb je al getest? 

In een eerder topic is al eens één en ander over dit onderwerp beschreven. Wil je die tips ook eens proberen en mij informeren of het daarmee gelukt is? Succes!

TJK
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Jacob, bedankt voor je reactie. Het probleem is gisteren in de namiddag opgelost door de Ziggo helpdesk. Ook bij Ziggo begrepen ze er niets van. Ze hebben alles "doorgemeten" qua signaal en alles bleek goed. Ik heb weer de box van de stroom af moeten halen en daarna de box weer moeten opstarten en het lukte eerst niet. Na 2 keer hetzelfde patroon ineens ja hoor, alles werkte weer als vanouds!? Ik heb datzelfde zondag ook de hele dag gedaan, echter zonder resultaat? Ziggo snapt het niet en ik ook niet, maar ik ben wel blij dat alles weer goed werkt.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@TJK dankje voor de feedback. Top dat het opgelost is inderdaad, daar gaat het uiteindelijk om! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic