1
Vraag
2
Reacties
Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

Kosten digitale ontvanger

  • Hallo ik zou graag willen weten wat je voor een digitale ontvanger betaalt per maand. Want wij willen de digitale ontvanger eventueel opzeggen. 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Richard1993! Ik heb je gegevens erbij gepakt en de Digitale ontvanger die ik in het systeem zie staan, daar betaal je niks voor. Deze heb je gratis in bruikleen. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Hier kunt u zelf uitzoeken wat het verschil is dat u betaalt bij de diverse TV pakketten. Bij een abonnement zonder mediabox, Kabel TV, is het aantal zenders beperkt.

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5191Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes

Er zijn heel veel digitale ontvangers. Aan het label te zien gaat het over de radio ontvanger. Daar zijn geen abonnements kosten voor en kun je dus niet opzeggen.

 

Als het over een digitale tv ontvanger gaat dan kun je die ook niet opzeggen.

De juiste manier om bijvoorbeeld van een Mediabox XL af te komen is een abonnement kiezen waar deze niet inzit.

Er zijn niet veel abonnementen zonder mediabox. Op de Ziggo site kun je zien welke abonnementen er zijn en welke box je erbij krijgt.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

De losse prijs  is € 4,00 voor een mediabox en € 2,00 voor een CI module, uitgaande van de prijzen voor een extra exemplaar. De eerste exemplaar zit bij de prijs inbegrepen dan is er wezenlijk alleen het KabelTV pakket, of TV Start met een CI module, meer opties zijn er simpelweg niet.  Zonder ontvanger mediabox of CI module zal je ook met minder TV kanalen genoegen moeten nemen. Het is aan de prijs van de abonnementen dan ook niet echt op te maken hoeveel van het bedrag door de ontvanger wordt bepaald.

 

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes

De eerste digitale ontvanger was gratis in bruikleen. Maar dat moet ook op de maandelijkse factuur te zien zijn.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Richard1993! Ik heb je gegevens erbij gepakt en de Digitale ontvanger die ik in het systeem zie staan, daar betaal je niks voor. Deze heb je gratis in bruikleen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic