1
Vraag
2
Reageer en help mee
sestje

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Korting combinatie met Vodafone

Ik wil even reageren op de korting die ziggo verleent op de extra zenderpakketten i.c.m. vodafone. Ik heb al Fox Sport Eredivisie en Ziggo Sport Totaal voor de combiprijs van € 19,95 per maand en ook Fox Sport International voor € 12,95.
Sinds kort vodafone en dacht nu ook een korting te krijgen voor een pakket t.w.v. ca € 14,95. De enige optie is om het combipakket Fox Sport Eredivisie en Fox Sport Totaal op te zeggen en dan Ziggo Sport Totaal gratis nemen t.w.v. € 14,95. Daarnaast moet ik dan Fox Sport Eredivisie apart afnemen voor het luttele bedrag van € 17,95....dat levert dus een mooie korting op van € 2,00. Echt top!!
1 Reactie 1
Huizinga

Level 15
  • 1103Posts
  • 62Oplossingen
  • 226Likes
Dag sestje,
Hoewel ik je gedachte snap klopt het niet helemaal. Ziggo kan het combinatie pakket zo goedkoop aanbieden omdat Ziggo Sport, net als Ziggo, eigendom is van Liberty Global. Fox daarentegen is dat niet en die krijgen een vaste betaling per aansluiting. Als je dan vervolgens Ziggo Sport Totaal gratis neemt icm Vodafone of Hollands Nieuwe dan moet het vaste bedrag naar Fox voor jou aansluiting nog steeds betaald worden. In verhouding lijkt het dat Fox dan duurder wordt maar in werkelijkheid verdient Ziggo nog minder aan je dan met de combinatie die je eerst had.
Daarbij; al is het 'maar' 2 euro wat het je scheelt. Het scheelt je toch weer 2 euro. Kan je weer wat anders mee doen. 😉

Groeten, Christiaan
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic