HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste Ziggo
Ik kwam op de hoefslag in bodegraven enn kapotte ziggo kast tegen ik heb hem tijdelijk dicht geplak maar de hele bovenkant is los
Dus het deurtje val telkens open niet handig met al die regen
kast ziet er netjes uit van binnen.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar het probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedemorgen @gerritvdlaan, heel erg bedankt dat je dit bij ons meld en dat je de wijkkast hebt dichtgeplakt. Zo kan er niemand bijkomen en daardoor hebben we een tijdelijke oplossing. Laten we hiervoor zo snel mogelijk een monteur naartoe sturen. Zou je voor mij, in je profiel bij persoonlijke opmerkingen, van de dichtstbijzijnde woning de postcode en huisnummer willen neerzetten? Dan kunnen we op die gegevens een monteur inplannen.
Hij is inmiddels al gerepareerd door jullie
grGerrit
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...