1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Aankondigingen
Ricardo63

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Koppeling afstandsbediening Nextbox i.c.m. LG lukt niet tv van 4 jaar zou te oud zijn

Het lukt niet om mijn afstandsbediening van de LG Tv van 4 jaar oud te koppelen aan de next box afstandsbediening, zou te oud zijn, ook als ik het handmatig probeer door dit in te voeren via de instellingen van de Next box.
Iemand een idee?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 654Oplossingen
  • 1966Likes
Hm, op kantoor hebben we een LG uit 2009 staan en ook die kan ik koppelen aan de Mediabox Next. Daarvoor heb ik wel handmatig het modelnummer in moeten voeren trouwens, heb jij dat ook al geprobeerd?

Via menu - instellingen - beeld & geluid - afstandsbediening koppelen kun je ergens kiezen om handmatig het merk en model in te voeren. Onze 32LH3300 kan ik daarna ook aan- en uitzetten, dat doet hij echter niet automatisch met de rode knop rechts-boven, maar wel met de tv knop links-boven.

Hoop dat dit ook werkt bij jouw tv!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24631Posts
  • 1069Oplossingen
  • 8020Likes
Dat is heel vervelend als je afstandsbediening niet wilt koppelen.

Sinds kort is er een nieuw topic voor de Next Afstandsbediening misschien staat hier je oplossing tussen.
Ricardo63
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Stond 1 tip in de Topic, die gedeeltelijk een oplossing was, ik kan nu wel geluid harder/zachter zetten alleen de Tv uitzetten werkt nog niet. Maar hier ben ik al blij mee,
aan/uitzetten gebruik je niet zoveel.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 654Oplossingen
  • 1966Likes
Hm, op kantoor hebben we een LG uit 2009 staan en ook die kan ik koppelen aan de Mediabox Next. Daarvoor heb ik wel handmatig het modelnummer in moeten voeren trouwens, heb jij dat ook al geprobeerd?

Via menu - instellingen - beeld & geluid - afstandsbediening koppelen kun je ergens kiezen om handmatig het merk en model in te voeren. Onze 32LH3300 kan ik daarna ook aan- en uitzetten, dat doet hij echter niet automatisch met de rode knop rechts-boven, maar wel met de tv knop links-boven.

Hoop dat dit ook werkt bij jouw tv!
misspepper

Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
wij hebben 2 boxen op 2 LG tv's. Beneden koppelde hij gelijk en boven heeft het meer dan 24 uur geduurd maar toen deed ineens daar alles het ook. Dus geduld.