Goedemorgen,
Samsung tv en Samsung soundbar gekoppeld met ab Connectbox aan de Connectbox. Gaat een paar keer goed en dan wordt de koppeling weer verbroken.
Wat doe ik niet goed?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Gecontroleerd en staat goed. Blijft niet veel over.
heb je de soundbar ook al handmatig geprobeerd te koppelen met de next
door tijdens het koppelen nadat je op het merk hebt geklikt op “voer het modelnummer van het apparaat” in te klikken
daarna in het tekstvak Q800T of 800T invoeren
Heb ik ook al geprobeerd.
heb je ook het modelnummer van het vorige modem geprobeerd ?
Goedemorgen, bedankt voor het meedenken maar niets heeft geholpen. Ik leg maar weer 3 ab op tafel. Het zou mooi zijn als een expert de boel op locatie zou kunnen bekijken en/of aanpassen. Misschien zit het wel in de hardware of in de verbindingen. Ik kom er niet meer uit.
graag gedaan
het zou ook kunnen dat de firmware van de next
de UE55KU6400 en HW-Q800T nog niet ondersteund
mogelijk wordt dat in een latere firmware alsnog toegevoegd
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.