De mediabox Next is perfect, alleen elke keer als ik mijn B&O Horizon televisie aan zet, komt er geen verbinding tot stand met de Next. Ik moet dan de Next van de stroom afhalen. Na even wachten weer stroom inschakelen en dan komt er wel verbinding en krijg ik beeld. Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Ik heb alle stand-by standen geprobeerd (ecostart etc.) dat helpt niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het enige wat mogelijk nog kan helpen bij vreemde acties van de Next is de fabrieksinstellingen.
Duurt 5 minuten geplande en bewaarde programma's en instellingen worden weer opgepakt, behalve in Beeld en Geluid Framesnelheid gelijk zetten en Dolby en opnieuw inloggen in apps als Netflix.
Laat SVP weten of het geholpen heeft?
Dan wordt duidelijker of dit een oplossing is.
Mocht het niet helpen dan kan een Ziggo moderator eens kijken of dit eerder gemeld is met een B&O, zij lezen alles en verzamelen alle issues en leggen dit bij de juiste afdelingen neer.
Zij komen iedere paar werkdagen langs in ieder topic.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat zie je precies als er geen verbinding is? Krijg je bv wel een menu?
Heb je al een andere hdmi kabel geprobeerd?
Kun je in de B&O een voorkeur ingang instellen in de instellingen waar de B&O mee op moet starten?
De tv geeft de melding “geen signaal”. Het beeld blijft zwart. De Next reageert wel op zijn afstandsbediening, maar er is geen beeld.
In de B&O is een voorkeur ingang ingesteld.
Een andere hdmi kabel heeft geen effect.
Het enige wat mogelijk nog kan helpen bij vreemde acties van de Next is de fabrieksinstellingen.
Duurt 5 minuten geplande en bewaarde programma's en instellingen worden weer opgepakt, behalve in Beeld en Geluid Framesnelheid gelijk zetten en Dolby en opnieuw inloggen in apps als Netflix.
Laat SVP weten of het geholpen heeft?
Dan wordt duidelijker of dit een oplossing is.
Mocht het niet helpen dan kan een Ziggo moderator eens kijken of dit eerder gemeld is met een B&O, zij lezen alles en verzamelen alle issues en leggen dit bij de juiste afdelingen neer.
Zij komen iedere paar werkdagen langs in ieder topic.
Bedankt Bert,
Ik ga de reset proberen. Ik kom er op terug.
Beste Bert,
Het heeft even geduurd. Het probleem lag niet aan de kabel maar aan de instellingen op de B&O televisie. Het is opgelost, bedankt voor jouw tips.
GSTB,
IK heb hetzelfde probleem. Helaas kan ik de oplossing van jou nietvinden. Zou je die mij nog kunnen sturen?.
Hoi @robschoonens,
Als het goed is, heeft @GSTB de tip van @Bert opgevolgd een de mediabox een reset gegeven. Op deze pagina lees je hoe je dat doet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.