1
Vraag
2
Reacties
Re.hendriks

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Koppeling Next Mini en tv

Ik heb mijn nextmini afstandsbediening gekoppeld aan met in Grundig tv type 55vlx707dl 4k.

Het geluid harde en zacht doet het wel maar aan en uit werkt niet.

Wat is het probleem?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Soms helpt het om de stroom 5 minuten van de TV te halen, maar ik weet niet of je dan allerlei instellingen opnieuw in moet stellen in de Grundig en of dat nu wel zo handig is.

 

Het kan een communicatieprobleem zijn tussen die 2 zijn met het infra rood signaal.

 

Soms helpt een andere weg om alles tegelijk aan en uit te zetten.

Dat kan mogelijk door Eén knop voor aan en uitzetten in de schakelen, in de Instellingen van de Next, in Beeld en geluid.

Maar dan moet ook in de Grundig mogelijk iets aangezet worden wat mogelijk bij Grundig CEC heet.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Soms helpt het om de stroom 5 minuten van de TV te halen, maar ik weet niet of je dan allerlei instellingen opnieuw in moet stellen in de Grundig en of dat nu wel zo handig is.

 

Het kan een communicatieprobleem zijn tussen die 2 zijn met het infra rood signaal.

 

Soms helpt een andere weg om alles tegelijk aan en uit te zetten.

Dat kan mogelijk door Eén knop voor aan en uitzetten in de schakelen, in de Instellingen van de Next, in Beeld en geluid.

Maar dan moet ook in de Grundig mogelijk iets aangezet worden wat mogelijk bij Grundig CEC heet.

Re.hendriks
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het 5 minuten uitzetten heeft geholpen.

Bedankt voor de tip 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic