1
Vraag
2
Reacties
rvannoort

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppeling MediaNext op afstandsbediening

Hallo,

Ik poog om de installatie van de Mediabox Next te voltooien. Dat gaat goed tot de stap van de koppeling met de afstandsbediening. Manueel reageert hij niet (10 sec). Heb al gepoogd een uur de batterijen eruit te doen, ook geen resultaat. Hoe los ik dit op?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63218Posts
  • 4370Oplossingen
  • 16687Likes

Mediabox Next: Afstandsbediening - Ziggo Community

1. Richt de afstandsbediening naar het voorpaneel van de Mediabox Next.
  2. Druk voor 10 seconden tegelijk op de ”terug naar tv kijken”-knop (nummer 4 op de legenda hierboven) en de 0 knop op de afstandsbediening.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63218Posts
  • 4370Oplossingen
  • 16687Likes

Mediabox Next: Afstandsbediening - Ziggo Community

1. Richt de afstandsbediening naar het voorpaneel van de Mediabox Next.
  2. Druk voor 10 seconden tegelijk op de ”terug naar tv kijken”-knop (nummer 4 op de legenda hierboven) en de 0 knop op de afstandsbediening.
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 548Likes

Van harte welkom hier op de Ziggo Community, @rvannoort! Jammer dat het koppelen van de afstandsbediening je niet is gelukt en dat ook het verwijderen van de batterijen niet heeft mogen baten. Ik zie dat @Bert al zo vriendelijk is geweest om een tip met je te delen. Is het inmiddels gelukt om de afstandsbediening te koppelen? 🙂

Laat het weten hier! Als het niet is gelukt denken we natuurlijk graag met je mee.

Geert-Jan 57

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb via service medewerker ook deze tip gekregen, echter op de hitachi tv wel gezien dat ie gekoppeld is maar het werkt dus niet, ook via menu van de mediabox geprobeerd te koppelen maar werkt dus ook niet.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3903Posts
  • 353Oplossingen
  • 862Likes

Hoi @Geert-Jan

Wat jammer dat het niet goed werkt, ondanks dat je wel de melding kreeg dat de koppeling geslaagd is. Heb je specifiek gezocht op het modelnummer van je TV? Of op het merk? 

Geert-Jan 57

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eerst  met mediabox op merk en type nummer daarna met tv knopje en 0 tegelijk indrukken 10 seconden lang

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3903Posts
  • 353Oplossingen
  • 862Likes

Balen dat beide geen succes biedt. Ik hoop dat er hier snel iemand langskomt die ook een TV heeft van dit merk en jou de gouden tip kan geven. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic