Het stappenplan stopt bij de vraag van type tv of type nummeren kan het dus nergens invullen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik ben er uit, eigenlijk heel simpel, je moet snel je code in typen zonder dat je iets op het menu of scherm ziet
En dan werkt het.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@p.hennekam Welke afstandsbediening van welk apparaat wil je waaraan koppelen?
Afstandsbediening van de Horizon box koppelen met de Samsung UE48H6400 TV
Dit is het stappenplan van de AB van de Horizon box om die te koppelen met je TV:
Afstandsbediening en tv koppelen H | Klantenservice | Ziggo
Mocht je de andere AB hebben ontvangen voor de Horizon box, volg dan deze stappen:
Goedemorgen @p.hennekam en welkom hier op de Community!
Is het intussen gelukt met de tips van Bert om je afstandsbediening te koppelen?
Iik heb nog ff geen tijd en zin gehad maar het wil nog steeds niet lukken
Dag @p.hennekam ,
Als dat de afstandsbediening is met het toetsenbord op de achterkant, is dit de manier hoe je die moet instellen.De website stuurt je naar de ontvanger en de ontvanger naar de website, een grote bug dus(misschien kan @Mariska dat doorgeven?).
@Verwijderd account Is dat niet alleen met de oude software op de mediabox XL?
Ik vermoed dat er geen mediabox XL is die de oude software nog heeft.
Vandaar de eerdere linken van mij naar de koppeling stappen van de nieuwe software.
Dag @Bert ,
Bij de nieuwe software krijg je te zien dat je naar ziggo.nl/afstandsbediening moet voor de merkcode's,en op de website staan die niet meer.Vandaar mijn topic met uitleg over het instellen, daar heb ik een link neergezet van de Duitse UPC website waar nog wel de merkcode's staan.
@Verwijderd account Merkcodes worden niet meer gebruikt met de nieuwe software op de Mediabox XL om de TV te koppelen.
Als ik naar ziggo.nl/afstandsbediening ga, dan kom ik op deze pagina:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/afstandsbediening
en die leid naar:
Toetsenbord afstandsbediening en tv koppelen | Klantenservice | Ziggo
Voice afstandsbediening en tv koppelen | Klantenservice | Ziggo
Dat bedoel ik dus, de ontvanger verwijst je naar ziggo.nl/afstandsbediening en die weer naar de ontvanger, dat werkt dus niet.En in de uitleg van de ontvanger staat toch echt duidelijk dat je de merkcode moet opzoeken.
@Verwijderd account "En in de uitleg van de ontvanger staat toch echt duidelijk dat je de merkcode moet opzoeken."
In welke uitleg?
Als dat het oude installatie boekje is, dan is dat niet meer van toepassing.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/afstandsbediening
Afstandsbediening en tv koppelen | Klantenservice | Ziggo
Toetsenbord afstandsbediening en tv koppelen | Klantenservice | Ziggo
Volg daar het stappenplan
Voice afstandsbediening en tv koppelen | Klantenservice | Ziggo
Volg daar het stappenplan
Hallo Bert,
De uitleg die op de tv staat als je op de XL naar instellingen->beeld en geluid->koppel afstandsbediening gaat.Daar staat toch echt dat je naar ziggo.nl/afstandsbediening moet voor de merkcode's.En dit is een xl met de nieuwe software.
@Verwijderd account Ah, nu begrijp ik het, het staat in een scherm van de Mediabox XL, eerder niet goed begrepen.
Dat moet dan snel verwijderd worden door Ziggo, want dat is niet meer van toepassing.
Bedankt voor je scherpe blik @Verwijderd account Heb jij een foto voor mij van de melding op TV? Dan ga ik dit doorzetten naar de juiste afdeling.
Hallo @Rikst ,
Zodra ik de foto kan maken(ik heb zelf kpn, dus ik moet hem bij iemand anders maken), zal ik dat doen.
Goedemorgen @Verwijderd account
We wachten inmiddels al een aantal dagen op de foto om dit onder de radar te brengen.
Lukt het je deze aan te leveren?
Ik ben er uit, eigenlijk heel simpel, je moet snel je code in typen zonder dat je iets op het menu of scherm ziet
En dan werkt het.
Dan blijkt dat ook nog te werken en dan moet het heel vlot ingevoerd worden, wat ik me van vroeger herinner.
@p.hennekam Dank voor het proberen en je update.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.