1
Vraag
2
Reageer en help mee
HR59

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppelen AB Sharp Aquos TV lukt niet

Hallo, 

Onlangs een Sharp Aquos TV smart tv gekocht. Het koppelen van de AB lukt evhter niet. Ik kan alleen maar het merk Sharp invoeren, geen typenummer of zo. Volgens de Ziggo site moet ik een van de volgende codes invoeren:

  • 0066
  • 0187
  • 0521
  • 1223
  • 0848
  • 0790
  • 0683
  • 0546
  • 0286
  • 0123

Geen van allen doet het echter. Zijn er nog meer codes beschikbaar? Doe ik iets verkeerd? (op tv knop drukken, ok en rode knop tegelijk indrukken, lampje knippert 2x, code invoeren, lampje knippert weer 2x. En dan met standby knop proberen). 

BVD!

Henk

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

  Link naar reactie (ziggo.nl)

Gertjanb46 wrote:

Jaaaaaaaaa.... Na het hele internet afzoeken is 't gelukt..... Afstandsbediening koppelen met sharp tv aquos 65BL2EA

Code 0123 werkt bij mij. 

Denk wel aan de instellingen te veranderen in je next box, mocht je een soundbar hebben deze omzetten in bepaal je volume

 

HR59
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo bedankt voor de moeite. Helaas werkt 0123 ook niet. Wel heb ik intussen meer info over het toestel gevonden. Sharp Aquos 50BL5EA , model eu, versie V.1.29.1.1.4002.

Gr. Henk

 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes
HR59 wrote:

Hallo bedankt voor de moeite. Helaas werkt 0123 ook niet. Wel heb ik intussen meer info over het toestel gevonden. Sharp Aquos 50BL5EA , model eu, versie V.1.29.1.1.4002.

Gr. Henk

 

Goedenavond @HR59,


Welkom op de Community, vervelend dat het koppelen nog niet is gelukt!

In dit topic kom ik een tip tegen die over het koppelen gaat.
Deze gaat over een alternatieve manier van koppelen: 

Stap 1: zet de tv uit.
Stap 2: druk vol- in en vervolgens de source knop totdat tv knop begint te knipperen
Stap 3: druk code tv in, 0123 voor Sharp Aquos
Stap 4: houd de tv knop ingedrukt tot tv aangaat
Stap 5: sla de instellingen op met vol- en vervolgens de source knop totdat de tv knop knippert.

Lukt het dan toevallig wel? Of anders met een andere code die je al had gevonden?

HR59
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat is de source knop? 

Wat is de source knop?

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes
HR59 wrote:

Wat is de source knop? 

Wat is de source knop?


Op deze PACE- mediabox afstandsbediening zit inderdaad geen source knop aan de voorkant.
Op basis van een ander antwoord, dacht ik dat je een ander soort mediabox had. Excuus!

Zo te lezen volg je in elk geval deze instructies om de afstandsbediening te koppelen.
In een eerder geciteerd topic kom ik de tip tegen om 1162 te gebruiken als code.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic