1
Vraag
2
Reacties
khuisman1956

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppel code Humax en OK tv

Ik kan de koppel code tussen mijn Humax afstandbediening en mijn OK tv niet vinden

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

@Bert dat kan in ieder geval niet de 5500c zijn, want met de afstandsbediening daarvan is een Tv niet te bedienen. Verder maakt het niet uit of het om een 5050c gaat, een 5200c of een 5300c. Maar @khuisman1956 niet elke Tv is te bedienen met de afstandsbediening van een Humax. Voorheen was er nog een site waar wat verdwaalde codes te vinden waren, maar die is uit de lucht.

OK is niet bekend bij Humax, en helaas is hiervoor dan ook geen code te vinden. Wil je toch met één afstandsbediening werken @khuisman1956 kijk dan eens op marktplaats naar een (eenvoudige) systeemafstandsbediening van Logitech. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welke Humax heb je precies?

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

@Bert dat kan in ieder geval niet de 5500c zijn, want met de afstandsbediening daarvan is een Tv niet te bedienen. Verder maakt het niet uit of het om een 5050c gaat, een 5200c of een 5300c. Maar @khuisman1956 niet elke Tv is te bedienen met de afstandsbediening van een Humax. Voorheen was er nog een site waar wat verdwaalde codes te vinden waren, maar die is uit de lucht.

OK is niet bekend bij Humax, en helaas is hiervoor dan ook geen code te vinden. Wil je toch met één afstandsbediening werken @khuisman1956 kijk dan eens op marktplaats naar een (eenvoudige) systeemafstandsbediening van Logitech. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic