Pas sinds recent een next mini in gebruik. Helaas is de afstandsbediening niet erg robuust. Bij normaal gebruik, zijn sommige knoppen vrijwel lam en hebben andere knoppen weer teveel weerstand.
Is dit een veel voorkomend probleem, of ligt het aan mijn exemplaar?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @svmnb, goedemorgen!
Een nieuwe afstandsbediening voor de Next Mini is bij deze voor je aangevraagd. Je ontvangt deze binnen enkele dagen kosteloos in de bus! 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedenavond @svmnb
Alles dat werkt kan ook een keer stuk. Van lamme knoppen heb ik nog niet eerder gelezen; wèl dat het infrarood-deel van de afstandsbediening niet meer werkte.
Eigenlijk is het heel simpel; is uw afstandsbediening kapot, dan moet-ie worden vervangen. Dat kunt u via de helpdesk laten doen en een moderator kan u ook helpen. In het laatste geval moet u wel zorgen dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor Ziggo-moderators.
Laat maar weten wat het wordt.
Bedankt, Wim.
Ik heb mijn profiel bijgewerkt en wacht even af of er actie wordt ondernomen. Zoniet, dan maar via de helpdesk.
@svmnb als u overweegt dit via de helpdesk te regelen dan is natuurlijk ook prima. Maar laat het hier dan wel even weten dan gaan er geen twee Ziggo-medewerkers hetzelfde doen.
Hi @svmnb, goedemorgen!
Een nieuwe afstandsbediening voor de Next Mini is bij deze voor je aangevraagd. Je ontvangt deze binnen enkele dagen kosteloos in de bus! 🙂
Hi Cecilia,
Dank voor de snelle actie, mooi opgelost zo👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.