DvdR
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klokdisplay uitzetten/dimmen

Vanwege de omschakeling naar digitaal, voortaan op de slaapkamer ook een mediabox. Klokdisplay (en de rode led) geeft aardig wat licht af. Is er een manier om het display te dimmen - of de klok in standby stand van de mediabox uit te zetten ? (anders gaat et toch een stukje tape worden)
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 2483Posts
  • 211Oplossingen
  • 321Likes
Hi DvdR

Welkom op de Ziggo Community! Jij bent helemaal klaar voor de omschakeling met de nieuwe mediabox lees ik wel. Ik heb even meegekeken en zie dat je de standaard mediabox voor het fUPC gebied hebt. De verlichting op de display van de standaard mediabox is niet te dimmen. Je kunt er wel voor kiezen om de klok uit te schakelen. Dat doe je de Menu-knop van je afstandsbediening. Ga naar "Instellingen" en druk op "OK". Selecteer "Energieverbruik instellen" en druk op "OK". Kies bij "Energieverbruik in stand-by voor "laag". Hoe bevalt het verder om helemaal digitaal TV te kijken op de slaapkamer?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16621Posts
  • 1309Oplossingen
  • 2889Likes
Over welke mediabox heeft u het?
DvdR
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
uhh.... geloof een 'standaard' mediabox... geen horizon of next
Willem-A
Expert
Expert
  • 14718Posts
  • 480Oplossingen
  • 2783Likes
DvdR wrote:
uhh.... geloof een 'standaard' mediabox... geen horizon of next

heb je een merk en type? De standaard mediabox in fZiggo gebied is de Humax 5300c. Maar die heeft een niet zo felle led en geen display. De Humax 5500c, die men uitgeeft als 'vervanging' voor het analoge signaal heeft een flauwe led en ook geen display. Als het dus om een standaard box gaat, zou dat een ander moeten zijn, maar zou dat betekenen dat je in fUPC gebied woont.

Er moet dan ook absoluut een merk en type op staan.
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 2483Posts
  • 211Oplossingen
  • 321Likes
Hi DvdR

Welkom op de Ziggo Community! Jij bent helemaal klaar voor de omschakeling met de nieuwe mediabox lees ik wel. Ik heb even meegekeken en zie dat je de standaard mediabox voor het fUPC gebied hebt. De verlichting op de display van de standaard mediabox is niet te dimmen. Je kunt er wel voor kiezen om de klok uit te schakelen. Dat doe je de Menu-knop van je afstandsbediening. Ga naar "Instellingen" en druk op "OK". Selecteer "Energieverbruik instellen" en druk op "OK". Kies bij "Energieverbruik in stand-by voor "laag". Hoe bevalt het verder om helemaal digitaal TV te kijken op de slaapkamer?

Bekijk in context

Willem-A
Expert
Expert
  • 14718Posts
  • 480Oplossingen
  • 2783Likes
Kijk, daar komen we verder mee Rikst Ziggo !

De led kan een issue blijven, maar de klok is dus gelukkig uit te zetten. Zal vast lukken.

Dank!

Uitgelicht topic