1
Vraag
2
Reacties
Martine100

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klantonvriendelijk - extra diensten aanvragen

Ik wil meer diensten van Ziggo afnemen en ben daarvoor 3x naar de winkel geweest. Telkens teveel wachtenden voor mij. Dus vul ik een formulier in omdat ik gebeld wil worden. Er wordt gebeld op een moment dat ik dat net even niet hoor. Er volgt een e-mailtje en ik ben weer bij af. wel word ik gewezen op de mogelijkheid om te chatten. Dat start ik op en vraag weer of ik gebeld kan worden. Nee, kan niet. Wel kan er van het chatgesprek per e-mail een transcript naar mij gezonden worden. Weer terug bij af.
Wat is dit voor bedrijf dat de communicatie zo slecht voor elkaar heeft voor nieuwe klanten.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Martine100 . Jeetje mina, het wordt je niet bepaald makkelijker gemaakt zo. Dit moet zeker weten anders kunnen!

Wil je me een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, telefoonnummer en de dag/tijd waarop ik je het best kan bereiken? Dan neem ik contact met je op en regel ik alles voor je!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Dat loopt niet echt soepel. Maar er is misschien een oplossing. Onder aan deze bladzijde vindt u:

vul daar uw telefoonnummer in. Succes.
Martine100
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Joepie, ik ben gebeld!
Heb aangegeven dat ik graag in maart een startpakket wil met monteur. Ik heb immers een maand opzegtermijn.
Kan niet. Er kan maar tot 7 februari een monteur gepland worden.
Ook het pakket verzenden in maart is een probleem. Ik word geadviseerd naar de winkel te gaan, omdat die het misschien wel kunnen regelen.
Terug bij af!
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ik vind dit raar. Dat van de monteursplanning kan ik nog begrijpen. Die nu al vastleggen is misschien teveel van het goede. Maar een abonnement bestellen met een bepaalde ingangsdatum zou toch moeten kunnen. Ik leg het neer bij het moderatieteam, die nemen dan mogelijk contact met u op. Regelt u de opzeggingen zelf of zou u gebruik willen maken van de opzegservice van Ziggo?
Martine100
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Graag via Ziggo. Maar ik begin steeds meer het vertrouwen te verliezen. Ik ga niet iets bestellen en Ziggo mijn KPN abonnement laten opzeggen als ik niet verzekerd ben van een monteur die de router komt installeren en de TV’s inregelt.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Lees https://www.ziggo.nl/overstappen/ . Die monteur komt echt wel, daar hoeft u niet bang voor te zijn. Hij kan echter nu nog niet worden ingepland.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Martine100 . Jeetje mina, het wordt je niet bepaald makkelijker gemaakt zo. Dit moet zeker weten anders kunnen!

Wil je me een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, telefoonnummer en de dag/tijd waarop ik je het best kan bereiken? Dan neem ik contact met je op en regel ik alles voor je!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic