Robinm1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen Viaplay gaat niet via Mijn Ziggo (app)

Ik lees al langer dat het opzeggen van VIAplay niet lukt via de app of MijnZiggo.

Zelf ook verschillende apparaten, OS-en en browser geprobeerd met wissen van history cookies en wat al niet meer. Ik wil Viaplay met ionmiddelijke ingang opzeggen doordat ze weer een prijsverhoging doorvoeren waarbij de verdere content voor mij niet interessant is. telefonisch kan er niets, in de winkel niets.

 

Het is een beetje beschamend de infrastructuur om dit aan te kunnen passen bij zoveel mensen zo lang niet werkt en er geen alternatief voor wordt aangeboden, Laat staan restitutie van de maanden dat je het abonnement als af had willen sluiten maar dat het niet mogelijk was. Ik ben dat niet gewend van Ziggo.

 

 Kan een moderator hier een rol in spelen? In andere fora lees ik dat dat nog wel eens lukt

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Robinm1

Heel onhandig dat je je Viaplay abonnement niet kunt stopzetten nu je er vanaf wilt. Het opzeggen moet inderdaad via Mijn Ziggo. Ik wil je vragen het eens in de incognito-optie van de browser te proberen. Lukt dit niet, dan ontvang ik graag een duidelijke omschrijving van wat er fout gaat, raak je niet ingelogd, zie je geen gegevens, zie je een foutmelding?

Bekijk in context

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik lees in andere topics met hetzelfde probleem, dat het wel lukt via een andere internet provider via Mijn Ziggo.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes

Qua restitutie moet er wel iets mogelijk zijn, je hebt immers aangegeven dat je het wil opzeggen, als dat dan bij Ziggo niet werkt is dat niet jou probleem natuurlijk. Verder kan een moderator nog kijken of ze iets voor je kunnen doen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Robinm1

Heel onhandig dat je je Viaplay abonnement niet kunt stopzetten nu je er vanaf wilt. Het opzeggen moet inderdaad via Mijn Ziggo. Ik wil je vragen het eens in de incognito-optie van de browser te proberen. Lukt dit niet, dan ontvang ik graag een duidelijke omschrijving van wat er fout gaat, raak je niet ingelogd, zie je geen gegevens, zie je een foutmelding?

Jeff

Level 7
  • 133Posts
  • 4Oplossingen
  • 39Likes

@Robinm1 Zou je het eens kunnen proberen op een apparaat welke geen IPv6 adres krijgt? Als je niet zo thuis bent in netwerken dan zou ik zeggen probeer het op een mobiel netwerk. Velen hebben daar nog geen IPv6 naar mijn weten (volgens mij doet KPN wel wat dus als je KPN hebt voor mobiel dan is dat niet een goed voorbeeld). 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik lees in andere topics met hetzelfde probleem, dat het wel lukt via een andere internet provider via Mijn Ziggo.

Robinm1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is gelukt door inderdaad niet via het Ziggo netwerk in te loggen maar bij een andere provider. Dat blijft vreemd dat dit zo moet. Wet wel vervelend is dat ik na veel vijven en zessen het voor elkaar heb, maar dat het abonnement nog 1 maand doorloopt. Is daar nog iets te doen?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Fijn dat het gelukt is @Robinm1 en bedankt voor je terugkoppeling! Eerder opzeggen zal niet gaan, er geldt voor Viaplay een maand opzegtermijn, ook in dit geval van de prijswijziging die Viaplay zelf doorvoert. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Robinm1 Hoe lang probeer je al Viaplay af te zeggen?

Heb je nu verplicht een maand langer Viaplay, omdat je het niet op tijd afgezegd kreeg?

Uitgelicht topic