Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Of de Next is defect of hij kan geen verbinding maken met Ziggo.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de Next op aangesloten zit?
Kijk ook even elke ochtend in je Mijn Ziggo bij de monteursafspraak, mogelijk heeft er iemand afgezegd en kun je de monteur eerder afspreken.
Ziggo heeft een compensatieregeling, laat het hier weten wanneer alles weer werkt, dan kan de periode vastgesteld worden met de daarbij behorende compensatie.