1
Vraag
2
Reageer en help mee
Hanzels

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Keuze maken en aansluiting internet?

Hallo,

Wij gaan misschien over naar Ziggo, maar we hebben moeite met kiezen, vooral door al de bomen het bos niet meer kunnen zien! 🙂

Sommige pagina’s kloppen ook niet,
Je kan kiezen voor b.v. 6 maanden voor 29,95 maar dan staat er rechts 39,95.
Ergens kan je kiezen voor 1 jaar gratis XL, maar dit word dan toch opgeteld bij je maandbedrag.
Het stappenplan voor het aansluiten geeft mij een 404 pagina, dus dit gaat niet zo soepel.

Ik zoek natuurlijk de scherpste aanbieding zonder wifiversterkers of zo iets.
Via Jumbo hebben ze een leuke actie met extra een waardebon voor 100 euro, maar ik zie even niet of dit ten koste gaat van weer wat anders.
En ik kan niet zien of en welke mediabox ik krijg als ik het via Jumbo doe, krijg ik er sowieso eentje en heb ik daar keuze in? 

Belangrijke vraag ook:
Is de mediabox apart van het modem, en is de mediabox via coax of utp kabel aangesloten?
Wij hebben de aansluiting aan de voorkant van onze boerderij, maar internet en TV zouden helemaal naar achteren moeten.
Handig zou zijn als we een powerline kunnen gebruiken(internet via elektra) en dan de mediabox gewoon via die powerline aan kunnen sluiten zodat we TV achterin de boerderij hebben, zonder 100 meter coax te gaan trekken.

Alvast bedankt voor het meedenken! 🙂

Groet,

Hans

2 Reacties 2
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

mediabox en ci module werken via coax

als je via wifi of utp wilt dan kun je een apple tv of android tv met de ziggo go tv app gebruiken

voor opname heb je minimaal tv compleet met mediabox xl nodig

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Als ik uw woonsituatie goed inschat lijkt het mij verstandig het aansluitpunt van Ziggo te laten verplaatsen naar het woongedeelte van uw boerderij. Dat kunt u aanvragen via mijnaansluiting.nl. Daar zijn echter wel kosten aan verbonden.

De reden is dat ik vermoed dat uw stroomnetwerk niet helemaal volgens de laatste standaard is aangelegd en daardoor zullen verbindingen via een powerline ook niet of maar matig werken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic