Er staat een kapotte straat kast tegenover mn huis, staat zo schuin dat deze bijna omvalt, de onderkant deur is opengeklapt . Ik vind dit zeer onveilig
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor je melding @barbera. Ik heb deze doorgezet naar mijn verantwoordelijke collega's zodat dit z.s.m opgepakt kan worden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Kan je ook nog een foto plaatsen ?
Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van het Ziggo moderatie team en die zullen er hier op reageren.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Ik meld het even bij hun.
EDIT
Echt onveilig is het meestal niet als het om een normale kast gaat die geen meerdere deuren heeft , er wordt geen gebruik gemaakt van hoge spanningen in een kast.
Ik heb geen ziggo zal je het kastnummer geven . Staat in rozenburg
Bedankt voor je melding @barbera. Ik heb deze doorgezet naar mijn verantwoordelijke collega's zodat dit z.s.m opgepakt kan worden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.