NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste Ziggo,
afgelopen nacht zijn bij ons voor twee grijze straatkasten van Ziggo kapot gereden (zie foto). De voorkanten zijn van de kasten afgereden, waardoor ze kunnen inregenen. We hebben al op verschillende manier geprobeerd contact met u op te
nemen, maar dit is is telefonisch nog niet gelukt. Vandaar nu deze schriftelijke melding.
De internetverbinding werkt momenteel ook niet meer op ons adres. We zouden het fijn vinden als u zsm contact met ons op zou nemen.
met vriendelijke groet,
fam de Jong
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @PGCRDEJONG en een warm welkom op de Community,
Goed dat je hiermee gelijk even aan de bel trekt! Ik heb de schade aan de eindversterkerkasten gelijk doorgegeven aan onze netwerkafdeling zodat hier actie op ondernomen wordt.
Hartelijk dank voor je alertheid.
Het voorval is aangemeld bij het moderatie-team voor verdere actie. U hoeft zelf geen verdere acties te ondernemen.
Dank voor het melden.
Goedemorgen @PGCRDEJONG en een warm welkom op de Community,
Goed dat je hiermee gelijk even aan de bel trekt! Ik heb de schade aan de eindversterkerkasten gelijk doorgegeven aan onze netwerkafdeling zodat hier actie op ondernomen wordt.
Hartelijk dank voor je alertheid.
TS heeft geen internet. Mogelijk wel een vodafoon mobiel abonnement voor een tijdelijke voorziening?
@PGCRDEJONG Heb je toevallig een Vodafone Mobiel abonnement? Ik kan dan gratis Wifi Back up voor je regelen ter overbrugging, tot de schade is hersteld.
Beste Paul,
helaas hebben wij geen Vodafone mobiel abonnement. Bedankt iig voor het voorstel. Inmiddels is de verbinding hersteld. Schade nog niet, maar de platen zijn er nu even provisorisch voor gemaakt.
groet fam de Jong
@PGCRDEJONG Dat is balen! Wel fijn dat het probleem nu, al dan niet provisorisch, hersteld is totdat de hele EV vervangen wordt.
Zijn daar inmiddels ook mee bezig, dus komt goed. Bedankt voor de snelle actie.
@PGCRDEJONG Dat is fijn om te lezen! We wachten de herstelwerkzaamheden dan even rustig af. Houd je ons op de hoogte?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.