HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Op deze 2 zenders valt het geluid weg.
De roze gloed op kanaal 21 is opgelost.
Nu het geluid nog op deze 2 zenders.
Het geluid valt om de paar seconden heel even weg.
Dit is alleen op deze 2 zenders.
https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Kanaal-21-TLC-en-Kanaal-123-ID/m-p/1051753#M116215
- Dit ervaren jullie als het geluid rechtsreeks via de tv komt, maar ook als het geluid via Soundbar gaat of receiver
- Gebeurt vaak tijdens reclames, niet waar.
@MegaMad beweerde in eerste instantie alleen tijdens reguliere uitzending sound drop outs en niet tijdens reclame.
Dat is onjuist. Tijdens uitzending en reclame sound drop outs.
Eigenlijk random een aantal x in een minuut.
dat 24/7
Duidelijk. Goed dat je dit aanvult. Ik zet dit erbij door!
Goedemorgen allemaal!
Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar het probleem lijkt gevonden en opgelost! Het zou dus nu niet meer moeten spelen. Ik hoor (lees) heel erg graag hoe jullie ervaring nu is ^^.
Het lijkt indd opgelost!!
Top!
Mag ik vragen aangezien ik het probleem heb aangekaart wat nou het euvel was?
Want daar ben ik wel benieuwd naar.
Iig bedankt voor het oplossen van dit probleem.
Ik zou dat graag met je delen. Maar hierover heb ik ook helemaal geen informatie gekregen. Het was heel lang "geen idee. Kan dit nog getest worden, kan dat nog getest worden, speelt het ook zus, speelt het ook zo". Daarna "Er is een ticket aangemaakt" en vlak daarna "dit zou opgelost moeten zijn".
Super fijn dat je zelf ook constateert dat het verholpen is!
Het probleem is weer terug op kanaal 123 ID.
geluid valt elke keer even weg….
Op kanaal 21 TLC valt trouwens ook het geluid af en toe weg.
Dus allebei de kanalen geluid cut outs.
Ook ik kan dit wederom bevestigen.
Wij kijken geen ID maar op TLC klappert het geluid weer.
Het geluids probleem lijkt uit zichzelf alweer opgelost.
Vandaag 13-3-2023
Harde wind.
Geluid op kanaal 123 ID valt weer regelmatig weg.
Probleem is er dus nog steeds.
Goedemiddag @Kevinmastah
Ik heb geprobeerd het te reproduceren maar ontdek zelf geen problemen met het geluid op deze zender.
Komt het bij jou voor via de TV of via Ziggo GO?
Ook specifieke tijden/programma's?
Live TV of Replay TV?
Het probleem doet zich sporadisch voor.
want voor nu lijkt het gek genoeg weer opgelost.
Als het zich voordoet dan is het via reguliere TV. Via de coax gewoon op kanaal 123.
Dus geen sprake van ZiggoGo app.
Mocht het probleem zich weer voordoen, dan zal ik het in deze topic melden.
iig bedankt voor je reactie!
Mijn vrouw keek gisterenavond naar TLC en ik zat toevallig in de buurt. Mij vielen die geluid drops meteen op. Toen ik dit tegen mijn vrouw zei, gaf ze aan dat dit "al tijden zo is". Net weer even gecheckt en ook nu weer.
Wij kijken via Media XL box. Via Ziggo GO ervaar ik ze niet.
Nou kijk ik ook maar wat graag naar TLC alleen heb ik nog nooit problemen gehad met geluid drops.
Is het misschien een optie om jouw XL box te vervangen voor een Next box? Hoe sta je daar tegenover?
Als ik de reacties in dit topic lees dan hoeft wisselen naar de Next niet per se een oplossing te bieden toch?
Maar ja, ik wilde me nog eens verdiepen in het wisselen. Grote verschil in verbruik is me bekend. Tijdje terug is me bij problemen met vorige XL omwisseling voor Next aangeboden. Maar voorwaarden stonden me niet aan (kosten en nieuw contract). Verder is me ook niet duidelijk of dan mijn in gebruik zijnde combi's smartcard/humax bruikbaar blijven.
Klopt, al heb ik zelf een Next box thuis waarop ik geen geluidsonderbrekingen ervaar op TLC.
Momenteel kan ik je abonnement kosteloos wisselen naar de Next box zonder eenmalige kosten en zonder een nieuw jaarcontract.
Naast de energiebesparingen is het dus wel de overweging waard het voor dit euvel te proberen. @Pat68
Top Jamyla 😃 Als ik daarnaast inderdaad mijn overige smartcards ook gewoon kan blijven gebruiken dan wil ik wel wisselen naar de Next.
Hallo @Jamyla
Kun jij misschien ook voor mij het abonnement kosteloos wisselen naar de Next box zonder eenmalige kosten en zonder een nieuw jaarcontract?
Mits de CI+ modules die ik nu gebruik op andere TV's in gebruik kunnen blijven?
Ben benieuwd!
Dan regelen we dat @Pat68! De Next box is besteld, je huidige Mediabox XL hoeft na het vervangen niet retour, deze mag naar de milieustraat.
@MegaMad voor jou heb ik gekeken wat de mogelijkheden zijn. Je hebt nog het Alles - in-1-Plus pakket. Om je huidige box te kunnen vervangen voor de Next box zal ik het pakket moeten wijzigen naar Internet Complete en TV Start Next, het maandbedrag blijft dan hetzelfde. De CI+ modules die je daarnaast in gebruik hebt kunnen gewoon in gebruik blijven, en er worden geen eenmalige kosten in rekening gebracht. Ik hoor het graag als ik dit voor je in orde kan maken.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...