Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
hallo ik heb Internet Complete en TV Complete maar ik heb de zender kanaal 204 en meer niet terwijl mijn familie precies de zelfde abonament hebben maar zij hebben die zenders kanalen wel hoe kan dit. Wil graag die 204 kijken over dieren alvast bedankt gr Wim
Opgelost! Ga naar oplossing.
Daar zit het verschil. U hebt TV Complete en uw broer heeft TV Max. Bij TV Max zit Movies&Series XL met de extra zenders, bij TV Complete alleen de standaard zenders.
@wavanooijik Dat kan waarschijnlijk direct opgelost worden via #1200
Prettig weekend 😉
Ngc wild zit niet in het pakket tv complete.
Je moet wel het juiste televisie-pakket hebben om naar kanaal 204, National Geographic WILD, te kunnen kijken. Namelijk Movies & Series XL of TV Zenders Plus, maar valt zeer zeker niet onder TV Complete;
Het losse TV zenders plus pakket kan de oplossing bieden.
De familie heeft of dat pakket of het abonnement uitgebreid met het Movies&Series XL pakket.
nou dit heeft mijn boer
Daar zit het verschil. U hebt TV Complete en uw broer heeft TV Max. Bij TV Max zit Movies&Series XL met de extra zenders, bij TV Complete alleen de standaard zenders.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...