hallo ik heb Internet Complete en TV Complete maar ik heb de zender kanaal 204 en meer niet terwijl mijn familie precies de zelfde abonament hebben maar zij hebben die zenders kanalen wel hoe kan dit. Wil graag die 204 kijken over dieren alvast bedankt gr Wim
Opgelost! Ga naar oplossing.
Daar zit het verschil. U hebt TV Complete en uw broer heeft TV Max. Bij TV Max zit Movies&Series XL met de extra zenders, bij TV Complete alleen de standaard zenders.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@wavanooijik Dat kan waarschijnlijk direct opgelost worden via #1200
Prettig weekend 😉
Ngc wild zit niet in het pakket tv complete.
Je moet wel het juiste televisie-pakket hebben om naar kanaal 204, National Geographic WILD, te kunnen kijken. Namelijk Movies & Series XL of TV Zenders Plus, maar valt zeer zeker niet onder TV Complete;
Het losse TV zenders plus pakket kan de oplossing bieden.
De familie heeft of dat pakket of het abonnement uitgebreid met het Movies&Series XL pakket.
nou dit heeft mijn boer
Daar zit het verschil. U hebt TV Complete en uw broer heeft TV Max. Bij TV Max zit Movies&Series XL met de extra zenders, bij TV Complete alleen de standaard zenders.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.