Ik heb een Humax 5200C.
Mijn vraag is kan ik hier ook het abonnement van Viaplay ontvangen via Ziggo op kanaal 200?
Rob1944
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kanaal 200 kun je zien op je humax, maar er komt geen app voor deze mediabox om van viaplay gebruik te kunnen maken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als daar een smartcard in zit en op de juiste installatiewijze, dan is kanaal 200 te zien, een smartcard in een Humax werkt alleen in oud Ziggo gebied.
Hallo Bert,
Ik woon in Breda en is volgens mij digitaal.
Er zit een card in de Humax ontvanger met een 11 cijferig + een letter code.
Als ik kanaal 200 aan zet zie ik de volgende op het scherm:
E14-4 Deze zender zit niet in je Televisie abonnement of
is de smartcard nog niet geactiveerd.
Kijk op ziggo.nl/E16 hoe je dit oplost.
Als ik op ziggo.nl/E16 kijk hebben ze het niet over de Humax.
mvg
Rob 1944
Dat kanaal zal alleen actief zijn als er een Viaplay abonnement is afgesloten.
Kanaal 200 is tijdelijk en alleen de trainings en racebeelden dus een fractie van het totale Viaplay abonnement.
Heb je je viaplay abonnement bij ziggo afgesloten?
Dit lineaire kanaal is alléén beschikbaar voor klanten die via Ziggo een abonnement op Viaplay afnemen en beschikken over een mediabox of CI+ Module.
Dit is mij bekent, maar het gaat er over om, als ik een abonnement neem ook werkelijk kan kijken en dat men later niet kan zeggen zegt dat dit op de Humax niet kan.
mvg
Rob1944
Is dan ook bekend dat dat kanaal 200 op alle ontvangers maar heel beperkt is?
Voor volledige viaplay content zul je een andere manier moeten gebruiken.
Formule 1 in 2022: Veelgestelde vragen over Viapla... - Ziggo Community
Op welke apparaten kan ik Viaplay kijken?
Je kunt Viaplay kijken op een pc, laptop, mobiele telefoon, tablet of Smart TV en de Next. Uiteraard wordt de Google Chromecast, Apple TV en Airplay ook ondersteund.
Mijn vraag is, als ik een abonnement neem, dat ik dit ook kan zien met een Humax
Omdat nergens in de beschrijvingen van Ziggo de Humax beschreven wordt.
mvg
Rob1944
Nee, dus.
Kanaal 200 kun je zien op je humax, maar er komt geen app voor deze mediabox om van viaplay gebruik te kunnen maken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.