1
Vraag
2
Reacties
mjhaeck

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Kanaal 200 niet beschikbaar met CI+ module.

Hallo, ik plaats maar een oproep binnen de community omdat ik simpel weg geen antwoord bij Ziggo kan vinden op mijn vraag; Kanaal 200 is niet beschikbaar met CI+ module. Waarom niet en hoe kan ik dit regelen?

Kanaal 200 is gewoon beschikbaar op de mediabox, maar niet met de CI+ module.

Kom alsjeblieft niet met het antwoord met Viaplay app, want dat heb ik al en daar kunnen we gewoon gebruik van maken. Maar bij onze andere tv met CI+module is kanaal 200 niet beschikbaar.

Weet iemand hier een antwoord op??

Is de CI+ module uberhaubt geschikt om kanaal 200 te ontvangen?? 

Oplossing
21 Reacties 21
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77398Posts
  • 5255Oplossingen
  • 22983Likes

Jawel, op de TV waarop het niet werkt.🙂

mjhaeck
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Beste @Bert @Theunissen1971 @youriy @RoWi. @Steefb het probleem is bij mij opgelost.

De oplossing is; CI+module uit je TV halen en je TV opnieuw installeren dmv terug zetten naar fabrieksinstellingen. Nadat je TV opnieuw geinstalleerd heb, CI+module terug plaatsen in je TV. Dan herkend je TV de CI+ module als een nieuwe smartcard. Dan even een tijdje wachten en zijn al je abonnement kanalen terug op TV inclusief kanaal 200.

Uitgebreide beschrijving, zie website van Ziggo: CI module opnieuw instellen 

 

dank jullie allemaal voor het meedenken!👍🏻👍🏻

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic