1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ruud102

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kanaal 200 Viaplay werkt ineens niet meer.

Goedendag,  afgelopen zondag werkte kanaal 200 ineens niet meer. Vandaag maar even met Ziggo gebeld en moest mijn mini next resetten, dit hielp niet. Vervolgens ging de medewerker een harde reset doen en moest mijn tv 4 uur lang aanblijven, hielp ook niet. Nu komt er volgende week een monteur langs maar ik ben bang dat het probleem niet hier ligt daar voor de rest alles werkt. Moet nu weer een snippetdag nemen. Op dit forum lees ik dat Ziggo dit probleem nog in onderzoek heeft. Ook lees ik dat ik niet de enige ben met dit probleem. Komen bij de andere ook de monteurs langs?

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74587Posts
  • 5107Oplossingen
  • 21668Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1026Posts
  • 106Oplossingen
  • 509Likes

Hoi @Ruud102 wat een onwelkome verrassing op de zondag! En wat jammer dat de reset niet het gewenste resultaat heeft gehad. Goed dat je ons een bericht stuurt, welkom op de Ziggo Community. Laten we gaan kijken of we het probleem zonder monteur op kunnen lossen! Wanneer je nu naar kanaal 200 zapt, wat zie je dan? Is er een foutmelding en zo ja welke? 

Ruud102
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, melding is "je aboneren op deze zender druk op ok" Als je dan ok drukt dan krijg je de melding :Je hebt geen abonnement op deze zender ,,,,,,,

Had dit afgelopen week ook al met mijn extra pakketten zoals oa espn dit is wel opgelost door de helpdesk.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5112Posts
  • 480Oplossingen
  • 1612Likes

@Ruud102 Terwijl je dat duidelijk wel hebt! Ik heb nog een aantal vragen, heb je via de de app van Viaplay met je bestaande abonnement wel gewoon toegang? Heb je onlangs een opzegging aangevraagd voor Viaplay?

Ruud102
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, via de app werkt het wel. Ik heb Viaplay niet opgezegd.

Ruud102
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nou monteur kwam 5 minuten geleden binnen en is al weer weg. Monteur kon helaas niks doen en vroeg zich af waarom hij langs moest komen. Voor niks een snipperdag genomen .... Op verzoek van de monteur de klantenservice weer gebeld en die meldt dat ze niks voor me kunnen betekenen. Jammer weer Ziggo.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5112Posts
  • 480Oplossingen
  • 1612Likes

Hi @Ruud102 

Dat is teleurstellend, sorry voor de hele situatie! Ik zie inmiddels ook een melding van dit probleem bij je klantgegevens. Een groep klanten wordt geraakt door dit issue en er wordt gezocht naar een oplossing. Zodra er meer bekend is, laten we dit hier weten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic