Het is dinsdagavond 21:30. Ik wil Opsporing verzocht zien met de Mediabox Next.
Ik klik op Gids (dat is de knop links van het huisje)
Ik kies Ned 1 - Opsporing verzocht, start om 20:34
Ik druk op OK
Ik zie nu NEEM OP en AFLEVERINGEN. Daar heb ik niks aan. NEEM OP werkt niet eens omdat het programma al uitgezonden is.
Laten we eens wat anders proberen.
Ik druk op Gids
Ik kies Ned 1 - NOS Journaal van 20 uur
Ik druk op OK
Ik zie nu SPEEL AF - NEEM OP - AFLEVERINGEN - VERWIJDER, veel meer keus dus
Wie snapt dat?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Opsporing verzocht heeft niet de rechten om te kunnen "terug kijken", dat is trouwens ook zo bij andere providers. Je zal dit programma eerst moeten opnemen om het op een later tijdstip te kunnen bekijken.
Je zou het nu wel op opnemen kunnen zetten, want morgen middag om 13:22 uur word deze aflevering herhaald namelijk.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is iets voor @Bert Hij komt langs als hij kan/online is.
Opsporing verzocht heeft niet de rechten om te kunnen "terug kijken", dat is trouwens ook zo bij andere providers. Je zal dit programma eerst moeten opnemen om het op een later tijdstip te kunnen bekijken.
Je zou het nu wel op opnemen kunnen zetten, want morgen middag om 13:22 uur word deze aflevering herhaald namelijk.
Nog een kleine aanvulling op mijn vorige posting, in de TV gids van de Nextbox kun je bij elk programma ook zien of je het wel of niet kan terug kijken. Dan staat er namelijk een terug kijk symbool bij het programma
"in de TV gids van de Nextbox kun je bij elk programma ook zien of je het wel of niet kan terug kijken. Dan staat er namelijk een terug kijk symbool bij het programma"
Interessante reactie. Vooral als je weet wat dat symbool betekent, maar dat weet ik nu van jou. (Bij mij ziet de gids er trouwens anders uit, maar het symbool is er)
@Fiki Schreef: Bij mij ziet de gids er trouwens anders uit, maar het symbool is er
Ja klopt, dit was een screenshot van de TV-gids uit de ZiggoGo app, en die ziet er inderdaad wat anders uit dan de TV-gids op de Nextbox.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.