Vraag
Reacties
Oplossing
G3rider
Level 1

Kan niet terug kijken - Melding: Geen abonnement

Kan niet terug kijken met de next box
Zegt dat ik geen abbo heb
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Het lijkt erop dat je abonnement nog niet goed is doorgelopen.

Kijk eens in Mijn Ziggo, als de Next er staat kun je proberen om het abonnement door te zetten naar je Next.

Mijn Ziggo -> Producten iets naar beneden scrollen en onder de Next op enders en pincode herstellen klikken en dan op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.

Ziggo heeft wel een uitstekende compensatieregeling als diensten niet werken.
Als alles werkt, neem dan contact op met Ziggo en dan kunnen ze de periode vaststellen vanaf de eerste melding aan hun tot de oplossing en de compensatie vaststellen.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Het lijkt erop dat je abonnement nog niet goed is doorgelopen.

Kijk eens in Mijn Ziggo, als de Next er staat kun je proberen om het abonnement door te zetten naar je Next.

Mijn Ziggo -> Producten iets naar beneden scrollen en onder de Next op enders en pincode herstellen klikken en dan op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.

Ziggo heeft wel een uitstekende compensatieregeling als diensten niet werken.
Als alles werkt, neem dan contact op met Ziggo en dan kunnen ze de periode vaststellen vanaf de eerste melding aan hun tot de oplossing en de compensatie vaststellen.
0 Kudos
Ga naar reactie
Alex
Community Moderator
Community Moderator
Hi G3rider ,

Tof dat je de nieuwe Mediabox Next in gebruik hebt genomen! Zoals Be rt aangeeft is dat vaak een gevolg van het 'lezen' van je abonnement wat ergens niet goed gaat. Alles is aan deze kant wel doorgelopen, dus ik ben erg benieuwd of het inmiddels alweer werkt en/of de tip om je zenders opnieuw op te halen heeft geholpen.
0 Kudos