1
Vraag
2
Reacties
EricTony

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet kijken via live tv, ik kan alleen terugkijken via Replay TV

Hallo heb alles aangesloten en geïnstalleerd. Internet verbinding is hoog geeft hij aan. Kan alle zenders en apps gebruiken gebruiken alleen niet via live tv kijken dan krijg ik het volgende. Sorry deze zender doet het nu niet CS2004. Als ik op kijk vanaf het begin klik doet hij het wel maar moet dan vanaf het begin kijken. Ik voeg wat foto’s toe om het duidelijker te maken.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
Super Expert
  • 6873Posts
  • 786Oplossingen
  • 1928Likes
Heb je ook geprobeerd om de Next rechtstreeks op het AOP aan te sluiten? Dus splitter eraf en dan kijken of de foutcode weer naar voren komt?

Je hebt dan even geen internet, maar dit is puur bedoeld als test 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Sparco1955

Level 16
Expert
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
EricTony ,

Ga naar : https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-next/foutcodes/foutcode-CS2004 en volg het stappenplan. Werkt het dan nog niet dan kan er eventueel een moderator even naar kijken.

Succes.
EricTony
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit stappenplan had ik idd ook al doorlopen
Evert

Level 18
Super Expert
  • 6873Posts
  • 786Oplossingen
  • 1928Likes
Heb je ook geprobeerd om de Next rechtstreeks op het AOP aan te sluiten? Dus splitter eraf en dan kijken of de foutcode weer naar voren komt?

Je hebt dan even geen internet, maar dit is puur bedoeld als test 🙂
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3848Posts
  • 222Oplossingen
  • 1481Likes
Hallo EricTony welkom op de Community. Heb je inmiddels al weer beeld? Ik zag dat de internetmodem activatie nog niet helemaal rond was. Je kon deze inderdaad al wel gebruiken. Dit heb ik nu een zetje gegeven en ik heb een zenderinformatie update naar de Mediabox gestuurd. Krijg je nog steeds de signaalfoutmelding (CS2004 geeft aan dat de tuner in de box geen signaal detecteerd)? Controleer dan of de kabel die nu in je mediabox gaat wel beeld geeft wanneer je deze op je tv aansluit.
EricTony
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het ligt aan de coax die uit de muur komt ben ik achter ?als ik met een kabel rechtstreeks van de splitter naar de mediabox ga doet hij het wel. Dus dat word kabels trekker?
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3848Posts
  • 222Oplossingen
  • 1481Likes
Daar moet je maar net even achterkomen! Alhoewel dat is precies wat Evert als tip heeft gegeven 😉 Nu je weet waar het misgaat kun je er wat aan doen. Laat je ons weten of je nog iets nodig hebt en hoe het afloopt?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic