Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen,
Ik wilde mijn pakket uitbreiden met ESPN Compleet maar dat lukt niet. Ben er nu 1,5 week mee bezig. Klantenservice geeft aan dat er een storing is en dat de tv pakketten niet kunnen worden gewijzigd. Ze kunnen mij niet verder helpen en vragen om geduld te hebben. De afdeling dit die wel kan is niet te bereiken voor vragen. Wie kent dit probleem en heeft de oplossing...........
Grt,
Jeroen
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Jeroen_1979 bedankt voor het aanvullen van je profiel!
Ik heb het uitgezocht en kwam tot de ontdekking dat de order omtrent ESPN is vastgelopen in onze systemen. Dit euvel komen we tegenwoordig vaker tegen en ligt geheel aan onze kant. Een speciaal team pakt dit op. Nu zou je denken 'dan verwijder je deze order en bestel je 'm opnieuw' en het is opgelost. Maar helaas, ook dat kan niet.
Het kán maximaal 15 dagen duren voordat dit is opgelost. Ik snap heel goed dat dit erg zuur is. Sorry!
We zullen op afstand de order monitoren voor je, als er een update is plaats ik deze hier zodat je direct op de hoogte bent.
Er komt binnen kort iemand langs om je te helpen.
Zorg in de tussen tijd even dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staat, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hee hoi @Jeroen_1979, wat irritant dat het niet lukt om ESPN te bestellen via ons! Ik duik hier graag op in zodat ik het kan oplossen voor je. Kan je in je profiel onder 'persoonlijke informatie' je postcode en huisnummer vermelden? Dan pak ik alles erbij!
Hoi Welmoed, is toegevoegd aan mijn profiel!
@Jeroen_1979 bedankt voor het aanvullen van je profiel!
Ik heb het uitgezocht en kwam tot de ontdekking dat de order omtrent ESPN is vastgelopen in onze systemen. Dit euvel komen we tegenwoordig vaker tegen en ligt geheel aan onze kant. Een speciaal team pakt dit op. Nu zou je denken 'dan verwijder je deze order en bestel je 'm opnieuw' en het is opgelost. Maar helaas, ook dat kan niet.
Het kán maximaal 15 dagen duren voordat dit is opgelost. Ik snap heel goed dat dit erg zuur is. Sorry!
We zullen op afstand de order monitoren voor je, als er een update is plaats ik deze hier zodat je direct op de hoogte bent.
@Welmoed ik heb espn compleet 19 augustus aangevraagd dus 15 dagen vanaf de 19e?
Klopt inderdaad @Jeroen_1979. Ik heb net nog even gecheckt hoe het zit maar ik heb nog geen update voor je. We moeten het helaas afwachten. Sorry!
@Welmoed ik kreeg net een email met ingangsdatum 7 september. Bestelling 804857200A. Klopt dit nu?
@Jeroen_1979 Yes, dit klopt! Deze bestelling is gelinkt aan het toevoegen van ESPN aan jouw zenderpakket. De order is nu op de correcte wijze verwerkt in het systeem. Het is in dit geval dus alleen nog even wachten op de betreffende ingangsdatum.
Hi @Jeroen_1979!
Ik zie dat de bestelling is doorgelopen maar ook zie ik dat je ervoor gekozen hebt om je abonnement op te zeggen. Heb ik dat goed gezien? Wat begrijpelijk is natuurlijk maar wel jammer dat je gaat. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het graag van je!
Hoi Carlien, de bestelling mag in jullie systeem zijn doorgelopen maar niets werkt. Espn 19 augustus aangevraagd maar werkt nog steeds niet. Next mini herkent mijn abonnement niet. Niemand kan en wilt het oplossen dus ik heb inderdaad alles opgezegd. Een hele aparte gang van zaken.
Oh jeetje, dat spijt me ontzettend @Jeroen_1979 😞
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...