Ik heb een Next Mini aangesloten. Kan ik nu de Tatrec 752 N tussen het AOP en modem verwijderen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Modem op versterker is hoe dan ook niet meer de hedendaagse/aanbevolen aansluitwijze. Als je de versterker niet meer gebruikt voor (een) andere TV('s), dan kan deze inderdaad komen te vervallen en kun je het modem direct op het AOP aansluiten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Modem op versterker is hoe dan ook niet meer de hedendaagse/aanbevolen aansluitwijze. Als je de versterker niet meer gebruikt voor (een) andere TV('s), dan kan deze inderdaad komen te vervallen en kun je het modem direct op het AOP aansluiten.
Een versterker tussen AOP en modem wordt al jaren afgeraden als standaard aansluitwijze, omdat dit te vaak problemen opleverd.
Dus je kunt hem met een gerust hart ertussenuit halen.
Bedankt voor reactie Bert, ik haal de versterker er tussenuit.
Bedankt voor de reactie Tobias, ik haal de versterker er tussenuit.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.