1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Rocky

Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan ik met de Next Mini programma's opnemen terwijl ik TV kijk?

Is het mogelijk om met de Next mini een programma op te nemen van National Geographic terwijl je naar een programma op NPO 1 kijkt. Gebruik momenteel nog de Humax waar dat mogelijk is. Ik weet ook dat er Humax zijn die dat niet kunnen. Vandaar dat ik benieuwd ben naar de mogelijkheid van de nieuw Next mini.

Hoor graag van iemand.

Richard

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 16846Posts
  • 3088Oplossingen
  • 7999Likes

Met de (mini) next kun je een onbeperkt aantal programma's tegelijk opnemen, ook terwijl je naar een programma op NPO 1 kijkt.

Mediabox Next Mini - Klein en vol entertainment | Ziggo

Terugkijken en opnemen
Kijk programma’s tot 7 dagen gratis terug, wanneer het jou uitkomt. Daarnaast kun je onbeperkt programma's opnemen met tot maar liefst 400 uur opnametijd.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16846Posts
  • 3088Oplossingen
  • 7999Likes

Met de (mini) next kun je een onbeperkt aantal programma's tegelijk opnemen, ook terwijl je naar een programma op NPO 1 kijkt.

Mediabox Next Mini - Klein en vol entertainment | Ziggo

Terugkijken en opnemen
Kijk programma’s tot 7 dagen gratis terug, wanneer het jou uitkomt. Daarnaast kun je onbeperkt programma's opnemen met tot maar liefst 400 uur opnametijd.

CPV

Level 5
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes

Hé, 400 uur?

Volgens mij was dat niet zo lang geleden 200 uur. Zo ja, wanneer is dat verhoogd?

Garihd

Level 17
  • 3533Posts
  • 113Oplossingen
  • 1951Likes

@CPV  schreef:

Hé, 400 uur?

Volgens mij was dat niet zo lang geleden 200 uur. Zo ja, wanneer is dat verhoogd?

Dan ben je in de war met KPN, bij Ziggo is dit al vanaf de introductie 400 uur.

retep_

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

kan inderdaad je moet er wel het goede abonnement voor hebben als die Humax nu je eigendom is, heb je geen extra kosten voor opnemen met een next mini zetten opnemen uit bij het goedkoopste abonnement.  

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10417Posts
  • 597Oplossingen
  • 2982Likes

als je tv start hebt kun je niet opnemen met de next mini

voor cloud opnames is minimaal tv compleet vereist 

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 999Posts
  • 97Oplossingen
  • 427Likes

@Rocky, zo te lezen heb je al genoeg reacties ontvangen. Het antwoord was ook al gegeven. Je kan inderdaad dit opnemen, terwijl je wat anders aan het kijken bent 😄

Rocky
Topicstarter
Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

🖐Bedankt voor je reactie. Ik heb de oplossing doorgekregen.

Rocky
Topicstarter
Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt, ik heb de oplossing doorgekregen. Kijken naar NPO1 en Geograhic opnemen kan.

Rocky
Topicstarter
Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

👍