Is het mogelijk om met de Next mini een programma op te nemen van National Geographic terwijl je naar een programma op NPO 1 kijkt. Gebruik momenteel nog de Humax waar dat mogelijk is. Ik weet ook dat er Humax zijn die dat niet kunnen. Vandaar dat ik benieuwd ben naar de mogelijkheid van de nieuw Next mini.
Hoor graag van iemand.
Richard
Opgelost! Ga naar oplossing.
Met de (mini) next kun je een onbeperkt aantal programma's tegelijk opnemen, ook terwijl je naar een programma op NPO 1 kijkt.
Mediabox Next Mini - Klein en vol entertainment | Ziggo
Terugkijken en opnemen
Kijk programma’s tot 7 dagen gratis terug, wanneer het jou uitkomt. Daarnaast kun je onbeperkt programma's opnemen met tot maar liefst 400 uur opnametijd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Met de (mini) next kun je een onbeperkt aantal programma's tegelijk opnemen, ook terwijl je naar een programma op NPO 1 kijkt.
Mediabox Next Mini - Klein en vol entertainment | Ziggo
Terugkijken en opnemen
Kijk programma’s tot 7 dagen gratis terug, wanneer het jou uitkomt. Daarnaast kun je onbeperkt programma's opnemen met tot maar liefst 400 uur opnametijd.
Hé, 400 uur?
Volgens mij was dat niet zo lang geleden 200 uur. Zo ja, wanneer is dat verhoogd?
@CPV schreef:Hé, 400 uur?
Volgens mij was dat niet zo lang geleden 200 uur. Zo ja, wanneer is dat verhoogd?
Dan ben je in de war met KPN, bij Ziggo is dit al vanaf de introductie 400 uur.
kan inderdaad je moet er wel het goede abonnement voor hebben als die Humax nu je eigendom is, heb je geen extra kosten voor opnemen met een next mini zetten opnemen uit bij het goedkoopste abonnement.
als je tv start hebt kun je niet opnemen met de next mini
voor cloud opnames is minimaal tv compleet vereist
@Rocky, zo te lezen heb je al genoeg reacties ontvangen. Het antwoord was ook al gegeven. Je kan inderdaad dit opnemen, terwijl je wat anders aan het kijken bent 😄
🖐Bedankt voor je reactie. Ik heb de oplossing doorgekregen.
Bedankt, ik heb de oplossing doorgekregen. Kijken naar NPO1 en Geograhic opnemen kan.
👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.