1
Vraag
2
Reacties
lambert1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik extra Smartcards krijgen?

Gebruik momenteel 5 TV toestellen in huis en 3 daarvan zijn uitgerust met een Humax 5200C digitale HD recorder, de overige twee met een losse digitale tuner.
Alle 5 bezitten de mogelijkheid van een smartcard, drie ervan zijn uitgerust met een Ziggo irdeta kaart (die ook in gebruik zijn geweest voor een groter zenderpakket). Twee vragen:
1 Is er een abonnementsuitbreiding mogelijk met meer HD&digitale kanalen
2 Zijn er extra smartcards te krijgen voor de overige machines.
Uiteraard wil ik de huidige installatie behouden!
Wat zijn de mogelijkheden en de bijbehorende abonnementsvormen & kosten.
BvD.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Oude abonnementen houden hun rechten.


Kijk hier

Je kunt alleen een extra CI+ module of extra mediabox van ons in bruikleen krijgen als je al een abonnement met een CI+ module of een mediabox van ons als hoofdontvanger hebt. In totaal kun je maximaal 2 extra digitale ontvangers bestellen. Dus: je hoofdontvanger en twee extra ontvangers. De combinatie maakt niet uit: een Mediabox als hoofdaansluiting werkt goed samen met een Extra Mediabox en/of CI+ Module. En uiteraard ook andersom.

https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/ci-plus/

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Oude abonnementen houden hun rechten.


Kijk hier

Je kunt alleen een extra CI+ module of extra mediabox van ons in bruikleen krijgen als je al een abonnement met een CI+ module of een mediabox van ons als hoofdontvanger hebt. In totaal kun je maximaal 2 extra digitale ontvangers bestellen. Dus: je hoofdontvanger en twee extra ontvangers. De combinatie maakt niet uit: een Mediabox als hoofdaansluiting werkt goed samen met een Extra Mediabox en/of CI+ Module. En uiteraard ook andersom.

https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/ci-plus/
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
lambertziggo

je kan geen losse smartcards meer krijgen en als je ze al vindt zal Ziggo deze niet meer activeren. Vaak kun je nog wel een CI module huren (mits je nog niet aan de 5 smartcards zit, de XL telt daarin bv. ook mee) e kun je smartcard daarbij gebruiken in bv. de Humax. Zit je al aan je max. dan zul je het moeten doen met de vrije zenders.

Steef geeft je tevens info waar je wat mee kan.
lambert1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de uitgebreide verhalen. leken me twee simpele vragen te beantwoorden met ja of nee, maar ik begrijp dat het nee is op beide vragen. Dan houdt het hier op. Ik ga zeker geen swap doen naar mediaboxen voorlopig en als ik toch moet wisselen van hardware waarschijnlijk over op glasvezel. Bedankt.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
lambertziggo

alleen met ja of nee beantwoorden werkt in dergelijke situaties natuurlijk niet. Je moet het toch even goed uitleggen, en met verhalen denk ik aan lappen tekst. Dat zijn het echter niet. Die reactie bevreemd me dus wat. Bovendien vind ik het vaak niet netjes alleen 'ja' of 'nee' te plaatsen. Sorry, maar dit is dus hoe ik werk.

Verder: graag gedaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic