1
Vraag
2
Reacties
nielsp83

Level 7
  • 175Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Kan ik een langere coax-kabel ontvangen?

Goedenavond,

Vorige week hebben mijn ouders de Ziggo Next ontvangen. Echter is de bijgeleverde coaxkabel van 3 meter net iets te kort.

Kan ik hier een kabel van 5 meter aanvragen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes
Hoi nielsp83, een hele goedemiddag!

Wat leuk dat jouw ouders hebben gekozen voor de Mediabox Next. Alvast veel (kijk)plezier toegewenst 🙂 Ik zie dat je al diverse tips hebt gekregen van Be rt en RuudVoeten. Het is zeker mogelijk om een coax-kabel van 5 meter te ontvangen. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad en dat er een coax-kabel van 5 meter is aangevraagd. Binnen enkele dagen wordt deze kosteloos bij jou thuisbezorgd. :blush:

Bekijk in context

4 Reacties 4
RuudVoeten

Level 4
  • 316Posts
  • 6Oplossingen
  • 99Likes
Kan je ook bij iedere radio/ tv zaak kopen...?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes
nielsp83 schreef: "Kan ik hier een kabel van 5 meter aanvragen?"

Geen enkel probleem als die er is. Je hebt tenslotte installatiegarantie op het apparaat.

Of er wordt er één opgestuurd of een monteur komt hem installeren.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic om één en ander op weg te helpen.

Neem even contact op met Ziggo via de chat als je snel een kabel wilt.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes
https://www.ziggo.nl/klantenservice/service-van-ziggo/monteur

Heb je een pakket besteld met nieuwe apparatuur, ga je verhuizen of word je onze klant? Dan zorgen we dat internet, tv en bellen moeiteloos opstart. We noemen dat de Ziggo Installatiegarantie.

Deze garantie geldt tot 8 weken na ontvangst van je pakket of verhuizing.
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes
Hoi nielsp83, een hele goedemiddag!

Wat leuk dat jouw ouders hebben gekozen voor de Mediabox Next. Alvast veel (kijk)plezier toegewenst 🙂 Ik zie dat je al diverse tips hebt gekregen van Be rt en RuudVoeten. Het is zeker mogelijk om een coax-kabel van 5 meter te ontvangen. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad en dat er een coax-kabel van 5 meter is aangevraagd. Binnen enkele dagen wordt deze kosteloos bij jou thuisbezorgd. :blush:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic