1
Vraag
2
Reageer en help mee
fromein

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan ik een hoofdtelefoon op de Mediabox XL aansluiten?

Mijn nieuwe televisie heeft geen aansluiting voor de kabel van de hoofdtelefoon. Ik kan deze wel direct in de Horizon Box steken, maar ik kan het volume dan niet aanpassen. Zie ik iets over het hoofd? Hoe kan ik het volume aanpassen? Alvast dank voor uw antwoord.
8 Reacties 8
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
De Horizon zelf regelt inderdaad geen volume. Dat doet de TV. Maar als deze geen koptelefoon aansluiting heeft. Afhankelijk van welke stekker de koptelefoon heeft, zijn er verloop kastjes of stukjes in de handel dis bv een tulp of optische aansluiting kunnen omzetten naar een ander soort.
fromein
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank. Het is dus niet genoeg als ik de koptelefoon in een tulpsplitter (zoals deze https://www.summitsource.com/RCA-AH201-6-Inch-Y-Adapter-1-Female-to-2-Male-Cable-Splitter-Audio-Vide...) plaats en de tulpsplitter vervolgens op de Horizon Box aansluit? Tussen de tulpsplitter en de Horizon Box moet m.a.w. nog een extra apparaat o.i.d. worden geplaatst?
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo fromein dit is de goede plek voor mooie unieke aansluit vraagstukken. Welkom op de Community!

De tulp uitgang op de mediabox staat op 100% volume. Deze is onbruikbaar voor een directe aansluiting met een koptelefoon. Wat voor merk en model TV toestel heb je? Deze is nieuw schrijf je. Daar zitten toch altijd goede aansluitingen op 🙂 Kan het zijn dat je een computer monitor bedoeld?
fromein
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het gaat wel om een televisie, namelijk een Samsung; ik heb begrepen dat moderne Samsung-modellen de mogelijkheid om een hoofdetelefoon aan te sluiten niet meer bieden.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4146Likes
fromein Welk type model Samsung heb je dan?
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Jammer! Is retourneren een optie? Dat is best een essentiële functie lijkt mij.
fromein
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja, ik vrees dat dat het moet worden. Samsung zelf gaf aan dat ik met Bluetooth kan werken (dan wel met een andere koptelefoon uiteraard), maar zelfs dat is geen optimale oplossing omdat Bluetooth (kennelijk) niet is ingebouwd en ik dus nog een extra extern apparaat zou moeten kopen/installeren. Het is allemaal een hoop gedoe (en nog maar wachten of het werkt). Andere televisiemerken lijken kijken de 'traditionele' koptelefoon nog wel mogelijk te maken, dus dan zoek ik gewoon iets anders uit.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Ai, best een gedoe allemaal. Maar dan heb je straks wel echt iets moois 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic