Vraag
Reacties
Oplossing
Jaco 54
Level 1

Kan ik 4 of meer TV producten toevoegen aan mijn abonnement?

Beste,

Sinds paar weken de mini next geinstalleerd en in huis alles geupgraded om boven 2x met C7140 en smartcard HD TV te kunne kijken. Echter wil ik een 4e TV in huis toevoegen. Op marktplaats worden losse next mini aangeboden. Hoe kun je deze toevoegen aan je abbonement? Standaard bied ziggo maar voor 3 apparaten apparatuur aan. 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

De Next Mini wordt uitsluitend in bruikleen toegestuurd, mag niet doorverkocht worden en moet teruggestuurd worden naar Ziggo bij beëindiging van het (TV-)abonnement. Het is niet mogelijk om een Next Mini te (laten) heractiveren voor een ander klantnummer.

Je kunt uiteraard wel TV kijken via coax zonder CI+ (gebruik hiervoor onderstaande instellingen) of met de Ziggo GO TV app op een ondersteunde smart TV, Apple TV of Chromecast.

• Frequentie: 474 MHz
  • Modulatie: 64-QAM
  • Netwerk-ID: 4444
  • Symboolsnelheid: 6875 kS/s

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

De Next Mini wordt uitsluitend in bruikleen toegestuurd, mag niet doorverkocht worden en moet teruggestuurd worden naar Ziggo bij beëindiging van het (TV-)abonnement. Het is niet mogelijk om een Next Mini te (laten) heractiveren voor een ander klantnummer.

Je kunt uiteraard wel TV kijken via coax zonder CI+ (gebruik hiervoor onderstaande instellingen) of met de Ziggo GO TV app op een ondersteunde smart TV, Apple TV of Chromecast.

• Frequentie: 474 MHz
  • Modulatie: 64-QAM
  • Netwerk-ID: 4444
  • Symboolsnelheid: 6875 kS/s
0 Kudos
Ga naar reactie
Steefb
Level 20

Bij geschikte tv's is ziggo een mogelijkheid.

Verder zou je een extra mini of CI+ module moeten kunnen bestellen.

https://cdn.vodafoneziggo.nl/content/dam/ziggo/voorwaarden/Ziggo-Algemene-Voorwaarden-22-april-2024....

3 De diensten van Ziggo
ZIGGO DIGITALE TELEVISIE
Artikel 13

7. Er zit afhankelijk van het Abonnement een
beperking op het aantal Digitale Ontvangers en
Smartcards dat Ziggo uitgeeft. Het totaal
van de combinatie van Digitale Ontvangers (met
ingebouwde Smartcard), en losse Smartcards mag
niet boven vijf uitkomen

Jaco 54
Level 1
Topicstarter

Bedankt voor uw reactie en goed om te weten dat aanschaf nutteloos zou zijn. Hoeveel zenders bied Ziggo analoog aan? De genoemde instelling is wel dezelfde instelling als de digitale tv... 

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Analoge TV wordt door Ziggo al een aantal jaar niet meer aangeboden. Binnen het ongecodeerde zenderaanbod van netwerk-ID 4444 zijn 54 TV-zenders beschikbaar, zie het zenderoverzicht.

Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Jaco 54 Ziggo kent al jaren geen analoge zenders meer, alleen digitale TV zenders.

0 Kudos
Justin23
Level 9

Ik heb boven in elke tv een Amzon FireTV stick en kijk via Ziggo Go.