R.Radema

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan een moderator mijn inloggegevens voor de Mediabox XL resetten?

Ik ben mijn inloggegevens voor de mediabox XL vergeten.

Weet iemand of die te resetten zijn?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @R.Radema
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Zeker kan ik je hierbij helpen! Zoals @Bert al aangeeft kun je het modem/router gedeelte in de Mediabox XL niet zelf terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Hier moet een medewerker aan te pas komen. Bij deze heb ik het modem in de Mediabox XL teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Dit kan maximaal 15 minuten in beslag nemen. Je kunt dan weer inloggen met de oorspronkelijke inloggegevens 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een moderator kan die resetten, je kunt dit niet zelf, de fabrieksinstellingen die je wel zelf kunt zijn alleen voor het TV deel en niet voor de modem/router.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @R.Radema
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Zeker kan ik je hierbij helpen! Zoals @Bert al aangeeft kun je het modem/router gedeelte in de Mediabox XL niet zelf terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Hier moet een medewerker aan te pas komen. Bij deze heb ik het modem in de Mediabox XL teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Dit kan maximaal 15 minuten in beslag nemen. Je kunt dan weer inloggen met de oorspronkelijke inloggegevens 🙂

Uitgelicht topic