1
Vraag
2
Reacties
Schoonzoon1

Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Kan deze speaker op een Mediabox next?

Hoe kan ik een printscreen toevoegen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

De optie om de Huawei Sound te verbinden met een Mediabox Next zal alleen met 3,5mm auxkabel werken. Deze draadloze opties (Bluetooth, NFC) niet.

Bekijk in context

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Controleer wel even of je de Mediabox Next-versie met 3,5mm audio-uitgang hebt (tweede aansluiting op onderstaand plaatje).

AlexHelpt_3-1638532634041.png

 

 

En controleer ook even dat we het over de Huawei Sound hebben. De nieuwere versie, Huawei Sound X, heeft niet die 3,5mm-aansluiting (dus even checken dat we het over de juiste hebben). Wel zelf voor een 3,5mm naar 3,5mm auxkabel zorgen 🙂 Dan moet het helemaal werken!

Bekijk in context

11 Reacties 11
Schoonzoon1
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik blader, bij bestanden toevoegen niet aanklikken

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Ha @Schoonzoon1,

 

Misschien heb je wel de naam of het typenummer van de speaker, dan kunnen we zelf achter de aansluitmogelijkheden komen 🙂

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ik kan je alvast vertellen dat de next geen volumeregeling van zichzelf heeft, dus een losse speaker gaat niet werken. Ook bleutooth is niet aanwezig .

Schoonzoon1
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb even wat gekopieerd en geplakt. 

Huawei sound

Wlan

802.11a/b/g/n/ac, 2,4 GHz en 5 GHz

 

Bluetooth

BT 5.0

 

UPnP

Ondersteund

 

NFC

Ondersteund

 

Kabel

3,5 mm AUX-in

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

De optie om de Huawei Sound te verbinden met een Mediabox Next zal alleen met 3,5mm auxkabel werken. Deze draadloze opties (Bluetooth, NFC) niet.

Schoonzoon1
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dus het kan wel. En bluetooth vanaf te mobiel afspelen.

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Controleer wel even of je de Mediabox Next-versie met 3,5mm audio-uitgang hebt (tweede aansluiting op onderstaand plaatje).

AlexHelpt_3-1638532634041.png

 

 

En controleer ook even dat we het over de Huawei Sound hebben. De nieuwere versie, Huawei Sound X, heeft niet die 3,5mm-aansluiting (dus even checken dat we het over de juiste hebben). Wel zelf voor een 3,5mm naar 3,5mm auxkabel zorgen 🙂 Dan moet het helemaal werken!

Schoonzoon1
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Moet ik dan wel elke keer naar aux schakelen van HDMI of gaat dat vanzelf als ik de radiozenders van de Mediabox next op de Huawei sound wil afspelen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Geen idee, een aantal van deze apparaten schakelen zelf over naar de ingang waar het geluid op komt.

Mogelijk staat er meer over in de gebruiksaanwijzing.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Heeft die Huawei wel een volumeregeling? De next dus niet.

 

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

"Ik kan je alvast vertellen dat de next geen volumeregeling van zichzelf heeft, dus een losse speaker gaat niet werken. Ook bleutooth is niet aanwezig ".

Is niet helemaal waar. Er zijn immers ook actieve speakers, of speakers die je bv. gebruikt voor een PC. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic