Vraag
Reacties
Aankondigingen
Rob-Jan
Level 1

Kan abonnement Sky showtime niet activeren

Ik heb een gratis abonnement op sky shownews gekregen van jullie maar als het wil activeren kan ik alleen maar uit een betaal abonnement kiezen. Hoe kan ik dit oplossen. 

0 Kudos
10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Rob-Jan 

Ik zie dat Je als gratis extra SkyShowtime hebt gekozen, dan hoor je natuurlijk niet uit te komen op een betaalde variant. Hier speelt voor een deel van onze klanten momenteel een probleem mee. Ik kan dit nu dus ook niet voor je oplossen. Mijn collega's onderzoeken dit en daarvoor heb ik je voorbeeld nu ook toegevoegd. We houden je vanaf hier op de hoogte. 

Rob-Jan
Level 1
Topicstarter

hoe lang blijven ze dit uitzoeken heb het probleem al een paar maanden

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Rob-Jan 

We zouden je graag meer duidelijkheid geven. Helaas heeft het onderzoek nog geen oplossing gebracht. Als er nieuws te melden is, dan zullen we dat zeker doen. 

0 Kudos
gjboomaars1
Level 1

Ik zit al maanden met hetzelfde probleem. Het wordt genant dat Ziggo GEEN oplossing heeft!!! Wellicht binnenkort eens nadenken over overstappen!!

0 Kudos
Rob-Jan
Level 1
Topicstarter

Dat antwoord van jullie blijft het zelfde. Jullie blijven maar onderzoeken maar een oplossing ho maar. Misschien wordt het tijd om na al die jaren trouw lid te zijn over te stappen naar een andere provider. 

0 Kudos
Template
Level 17

@Rob-Jan wrote:

Dat antwoord van jullie blijft het zelfde. Jullie blijven maar onderzoeken maar een oplossing ho maar. Misschien wordt het tijd om na al die jaren trouw lid te zijn over te stappen naar een andere provider. 

Naast klant zijn bent u ook lid? Wat voor extra bied het lid zijn? 

0 Kudos
gjboomaars1
Level 1

allemaal mooie woorden, elke keer opnieuw! Maar helaas nog geen enkele succesvolle oplossing!

0 Kudos
CreativeS
Level 14

@Rob-Jan  schreef:

Misschien wordt het tijd om na al die jaren trouw klant* te zijn over te stappen naar een andere provider. 

Met alle respect... denk je nou dat dreigen met overstappen het probleem ook maar iets sneller laat oplossen? Waar halen mensen toch vandaan dat dat tegenwoordig nog indruk maakt. Niemand houdt je tegen 🤣

* even gecorrigeerd.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Rob-Jan 

Helaas is er nog geen update in het ticket, anders hadden we dat hier uiteraard laten weten. Op dit moment heb je SkyShowTime als gratis extra zenderpakket vanwege de combivoordelen. In enkele situaties hier op de Community hebben we geprobeerd om het gratis zenderpakket te wijzigen naar een andere variant en vervolgens terug te zetten naar SkyShowTime. Bij sommige klanten heeft deze nieuwe koppeling geholpen, maar ook bij een aantal klanten niet. Het is dus geen garantie dat dit het oplost, maar in het kader van niet geschoten is altijd mis wil ik dit wel graag bij jou testen.

Je zult door bovenstaande een aantal e-mails krijgen, waaronder als laatste ook een nieuwe e-mail om SkyShowTime te activeren in Mijn Ziggo. We horen graag of het dan wel lukt. Zo niet, dan zullen we helaas het openstaande ticket moeten afwachten.

0 Kudos