Ik heb een gratis abonnement op sky shownews gekregen van jullie maar als het wil activeren kan ik alleen maar uit een betaal abonnement kiezen. Hoe kan ik dit oplossen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Rob-Jan
Ik zie dat Je als gratis extra SkyShowtime hebt gekozen, dan hoor je natuurlijk niet uit te komen op een betaalde variant. Hier speelt voor een deel van onze klanten momenteel een probleem mee. Ik kan dit nu dus ook niet voor je oplossen. Mijn collega's onderzoeken dit en daarvoor heb ik je voorbeeld nu ook toegevoegd. We houden je vanaf hier op de hoogte.
hoe lang blijven ze dit uitzoeken heb het probleem al een paar maanden
Hi @Rob-Jan
We zouden je graag meer duidelijkheid geven. Helaas heeft het onderzoek nog geen oplossing gebracht. Als er nieuws te melden is, dan zullen we dat zeker doen.
Ik zit al maanden met hetzelfde probleem. Het wordt genant dat Ziggo GEEN oplossing heeft!!! Wellicht binnenkort eens nadenken over overstappen!!
Dat antwoord van jullie blijft het zelfde. Jullie blijven maar onderzoeken maar een oplossing ho maar. Misschien wordt het tijd om na al die jaren trouw lid te zijn over te stappen naar een andere provider.
@Rob-Jan wrote:Dat antwoord van jullie blijft het zelfde. Jullie blijven maar onderzoeken maar een oplossing ho maar. Misschien wordt het tijd om na al die jaren trouw lid te zijn over te stappen naar een andere provider.
Naast klant zijn bent u ook lid? Wat voor extra bied het lid zijn?
allemaal mooie woorden, elke keer opnieuw! Maar helaas nog geen enkele succesvolle oplossing!
@Rob-Jan schreef:Misschien wordt het tijd om na al die jaren trouw klant* te zijn over te stappen naar een andere provider.
Met alle respect... denk je nou dat dreigen met overstappen het probleem ook maar iets sneller laat oplossen? Waar halen mensen toch vandaan dat dat tegenwoordig nog indruk maakt. Niemand houdt je tegen 🤣
* even gecorrigeerd.
Hi @Rob-Jan
Helaas is er nog geen update in het ticket, anders hadden we dat hier uiteraard laten weten. Op dit moment heb je SkyShowTime als gratis extra zenderpakket vanwege de combivoordelen. In enkele situaties hier op de Community hebben we geprobeerd om het gratis zenderpakket te wijzigen naar een andere variant en vervolgens terug te zetten naar SkyShowTime. Bij sommige klanten heeft deze nieuwe koppeling geholpen, maar ook bij een aantal klanten niet. Het is dus geen garantie dat dit het oplost, maar in het kader van niet geschoten is altijd mis wil ik dit wel graag bij jou testen.
Je zult door bovenstaande een aantal e-mails krijgen, waaronder als laatste ook een nieuwe e-mail om SkyShowTime te activeren in Mijn Ziggo. We horen graag of het dan wel lukt. Zo niet, dan zullen we helaas het openstaande ticket moeten afwachten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.