1
Vraag
2
Reacties
Morri

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan Mediabox XL actief blijven naast Next Mini?

Goedendag, 
Sinds dit weekend heb ik een Next mini geinstalleerd, deze lijkt goed te werken. De mediabox XL moet in principe worden weggedaan, maar dat vind ik zonde, tevens is mijn dochter er erg blij mee omdat deze op . 
Echter sinds het activeren van de Next werkt de XL box niet meer. Zijn deze beiden te activeren? 
De Next draait op de WIFI, de XL box alleen via COAX. 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Technisch kan het wel, maar ziggo doet het niet, de Mediabox XL is een huurbox en stopt met werken.

Vroeger moest hij terug naar ziggo (kan nog steeds), nu kan hij naar de milieu straat.

Bekijk in context

Harold

Level 9
  • 299Posts
  • 20Oplossingen
  • 58Likes

De Mediabox XL is vervangen door de Next mini, daarom stopt de Media box XL. Wat wel mogelijk is, is om een extra Next mini te bestellen. Dit kost 4 euro per maand

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Nee, de Mediabox XL is alleen nog voor een hobbyist interessant voor onderdelen.

Morri
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dus.. hij werkte perfect tot het moment dat ik de Next activeer en daarna niet meer?
Dat lijkt me vreemd. Technisch gezien moeten ze toch wel beiden kunnen werken naast elkaar? 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Technisch kan het wel, maar ziggo doet het niet, de Mediabox XL is een huurbox en stopt met werken.

Vroeger moest hij terug naar ziggo (kan nog steeds), nu kan hij naar de milieu straat.

Harold

Level 9
  • 299Posts
  • 20Oplossingen
  • 58Likes

De Mediabox XL is vervangen door de Next mini, daarom stopt de Media box XL. Wat wel mogelijk is, is om een extra Next mini te bestellen. Dit kost 4 euro per maand

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75183Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

En als de Mediabox XL als hoofd zou blijven, dan betaal je voor de extra Next mini 4 euro per maand, maar ik zou in dat geval nog een Next mini bestellen voor 4 euro per maand, want die gebruikt tot 5 keer minder stroom dan een Mediabox XL.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic