Kijk @RoWi.
Die aansluiting moet er zitten volgens Ziggo , anders sturen ze er geen monteurs/aannemer naar toe.
Of hij er wel of niet heeft gezeten is dan de discussie niet meer.
In hun systeem staat dan idd postcode huisnummer gerelateerd dat er een aansluiting mogelijke is , is dat niet zo dan zal de aanvraag via https://www.mijnaansluiting.nl/home hebben moeten plaatsgevonden en de aanvrager betaald dan de kosten.
Ziggo gaat het dan oplossen en Ziggo betaald normaal gesproken dan de kosten voor het herstel van de aansluiting al dan niet met hoogwerkers en zo meer.
Ik heb de notities die in het specifieke ticket staan gelezen en daar staat het volgende:
3 september: Toelichting monteur 1e bezoek: Kabel dient zijkant omhoog gemaakt te worden met rvs goot. dan ingegraven worden om de flat heen naar de ev toe. klant zelf niet aanwezig en ook niet bereikbaar. broer van de klant wel. klant gaat eerst de muur open maken om te kijken of die hem daar ergens kan vinden.
Bovenstaande de opmerking van Serkan , dit geeft aan dat ze hem niet kunnen vinden en dat is dan ook de oplossing in de ogen van de aannemer , ,maar of dit daadwerkelijk ook zo is….?
Ziggo kan zien of er eerder een abonnement op gezeten heeft en het is mij ook onduidelijk of @Barry12 er pas is komen wonen ?
De opmerkingen die ik schrijf in de topic zijn gebaseerd op mijn aanleg kennis en hoe het jaren lang ging , er kunnen natuurlijk dingen zijn veranderd en zo , maar dit is zo basic