Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb hier nog een Humax recorder iHDR5200C in gebruik , is het mogelijk om op dit apparaat het kabeltv pakket te ontvangen of kan dit alleen op de TV , ik zie op dit apparaat nu alleen de ongecodeerde HD zenders zoals NPO maar niet de SD zenders.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gebruik netwerk id 4444 voor alle zenders.
Ik weet niet hoe je het precies bedoelt. Er zijn nog maar weinig ongecodeerde SD zenders. De meeste zenders zijn inmiddels uitsluitend HD bij Ziggo. Bijna alleen de SBS zenders en RTL zenders geeft Ziggo nog ongecodeerd door in SD. Wat Steefb ook schrijft met betrekking tot de netwerk id zou moeten volstaan om alles te kunnen zien op je Humax wat mogelijk is zonder smartcard.
Bedankt voor de reactie, RTL etc kan ik niet meer ontvangen op de Humax, ik ga inderdaad eens kijken in de instellingen of het netwerk ID wel goed staat, ik laat het weten.
Bedankt het probleem is simpel opgelost de recorder op id 4444 gezet heb heb nu alles weer HD en SD (rtl)
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...