Ik had recent problemen met een CI+ module. Er is vervolgens een Ziggo monteur geweest en die heeft de module vervangen. Daarna geen problemen meer mogen ondervinden.
De monteur gaf echter aan dat onze kabel aansluitingen verouderd waren en hij heeft de aansluiting in de meterkast als mede de aansluiting in op de beneden verdieping vervangen.
De tv's op de bovenverdieping zitten middels een splitter aangesloten. Beeld was zowel analoog als digitaal goed.
Nu bleek achteraf dat de monteur de splitter niet meer had aangesloten. Als ik nu echter de splitter weer aansluit heb ik beneden of geen beeld meer of het wordt heel erg vervormd. In plaats van dat ik een betere aansluiting heb gekregen is deze dus slechter en kan ik boven geen TV meer kijken.
Enig idee of dat ik zelf iets kan doen om te kijken of de aansluitingen wel goed zijn gemaakt?
Of aan welke aansluiting het ligt. Mijn meterkast aansluiting of mijn aansluiting bij de TV?
Monteur gaf aan dat 1 kabel niet voldoende dik was maar dat is juist de aansluiting naar onze bovenverdieping.