Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik had recent problemen met een CI+ module. Er is vervolgens een Ziggo monteur geweest en die heeft de module vervangen. Daarna geen problemen meer mogen ondervinden.
De monteur gaf echter aan dat onze kabel aansluitingen verouderd waren en hij heeft de aansluiting in de meterkast als mede de aansluiting in op de beneden verdieping vervangen.
De tv's op de bovenverdieping zitten middels een splitter aangesloten. Beeld was zowel analoog als digitaal goed.
Nu bleek achteraf dat de monteur de splitter niet meer had aangesloten. Als ik nu echter de splitter weer aansluit heb ik beneden of geen beeld meer of het wordt heel erg vervormd. In plaats van dat ik een betere aansluiting heb gekregen is deze dus slechter en kan ik boven geen TV meer kijken.
Enig idee of dat ik zelf iets kan doen om te kijken of de aansluitingen wel goed zijn gemaakt?
Of aan welke aansluiting het ligt. Mijn meterkast aansluiting of mijn aansluiting bij de TV?
Monteur gaf aan dat 1 kabel niet voldoende dik was maar dat is juist de aansluiting naar onze bovenverdieping.
Driemaal is scheepsrecht. Ik had dus inderdaad de juiste splitter mogen ontvangen.
Echter was ook met deze splitter het beeld nog niet optimaal, ik had in ieder geval al wel beeld maar soms werd dit blokkerig omdat de verbinding dus niet goed was.
Ik heb vervolgens de aansluitingen die Ziggo had aangelegd opnieuw aangesloten. Daar zat waarschijnlijk het probleem in want nadat ik dat had gedaan werkt het nu inmiddels al weer enige tijd goed 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bij deze zonder kapje. Andere connector is niet aangesloten omdat ik anders beneden geen tv kan kijken. Dit kon wel voordat het aansluitpunt is vervangen door ziggo.
Bij deze zonder kapje. Andere connector is niet aangesloten omdat ik anders beneden geen tv kan kijken. Dit kon wel voordat het aansluitpunt is vervangen door ziggo.
Ik snap dat die niet meer aan de huidige kwaliteitseisen voldoen.
Wat ik niet snap is dat deze connectoren met het oude toegangspunt wel werken en nu met het nieuwe toegangspunt niet meer.
Dan is volgens mij het nieuwe toegangspunt van slechtere kwaliteit dan het oude toegangspunt. Dat heeft verder niks te maken met de connectoren (die het voor het vervangen van het toegangspunt) die altijd hebben gewerkt.
Ik ga de connectoren vervangen maar het zou mij niks verbazen als dit niet gaat helpen.
Ik snap dat die niet meer aan de huidige kwaliteitseisen voldoen.
Wat ik niet snap is dat deze connectoren met het oude toegangspunt wel werken en nu met het nieuwe toegangspunt niet meer.
Dan is volgens mij het nieuwe toegangspunt van slechtere kwaliteit dan het oude toegangspunt. Dat heeft verder niks te maken met de connectoren (die het voor het vervangen van het toegangspunt) die altijd hebben gewerkt.
Ik ga de connectoren vervangen maar het zou mij niks verbazen als dit niet gaat helpen.
jurar wrote:
Zijn deze nieuwe toegangspunten zo slecht dat de connectoren nu ineens niet meer goed genoeg zijn?
Voorheen werkte het namelijk wel met dezelfde connectoren.
Ik heb er al weer spijt van dat ik ze heb laten vervangen.
die connectoren zijn niet afgeschermd tegen afstraling van buitenaf zoals 4g dat is de reden waarom ze vervangen moeten woorden
daarbij oude modems gebruiken minder kanalen dus ook minder frequenties
de met blauw omcirkelde splitter is ook verouderd is niet afgeschermd voor straling van buitenaf waardoor storingen kunnen ontstaan deze dient dan dus ook vervangen te woorden voor een poa-01-b die ziggo je kosteloos kan opsturen
hoever heb je die twee kabels afgestript voor je ze op de connector monteerde ?