Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik had recent problemen met een CI+ module. Er is vervolgens een Ziggo monteur geweest en die heeft de module vervangen. Daarna geen problemen meer mogen ondervinden.
De monteur gaf echter aan dat onze kabel aansluitingen verouderd waren en hij heeft de aansluiting in de meterkast als mede de aansluiting in op de beneden verdieping vervangen.
De tv's op de bovenverdieping zitten middels een splitter aangesloten. Beeld was zowel analoog als digitaal goed.
Nu bleek achteraf dat de monteur de splitter niet meer had aangesloten. Als ik nu echter de splitter weer aansluit heb ik beneden of geen beeld meer of het wordt heel erg vervormd. In plaats van dat ik een betere aansluiting heb gekregen is deze dus slechter en kan ik boven geen TV meer kijken.
Enig idee of dat ik zelf iets kan doen om te kijken of de aansluitingen wel goed zijn gemaakt?
Of aan welke aansluiting het ligt. Mijn meterkast aansluiting of mijn aansluiting bij de TV?
Monteur gaf aan dat 1 kabel niet voldoende dik was maar dat is juist de aansluiting naar onze bovenverdieping.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Driemaal is scheepsrecht. Ik had dus inderdaad de juiste splitter mogen ontvangen.
Echter was ook met deze splitter het beeld nog niet optimaal, ik had in ieder geval al wel beeld maar soms werd dit blokkerig omdat de verbinding dus niet goed was.
Ik heb vervolgens de aansluitingen die Ziggo had aangelegd opnieuw aangesloten. Daar zat waarschijnlijk het probleem in want nadat ik dat had gedaan werkt het nu inmiddels al weer enige tijd goed 🙂
Ik heb vervolgens de aansluitingen die Ziggo had aangelegd opnieuw aangesloten. Daar zat waarschijnlijk het probleem in want nadat ik dat had gedaan werkt het nu inmiddels al weer enige tijd goed 🙂
bedoel je de hoofdaansluiting het aop?
het is niet toegestaan om zelf aan de groene kabel en het aop te sleutelen daar moet een monteur van ziggo voor komen