1
Vraag
2
Reacties
katiuzzolaa

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Italiaanse zenders bij Ziggo

Goede dag,

ik overweeg een TV abonnement bij Ziggo, onder andere omdat ik graag Italiaanse TV wil kijken. Ik kan echter geen Italiaanse zenders vinden in de zenderslijst behalve voor mediaset? Klopt het dat de Rai kanalen niet meer beschikbaar zijn op ziggo?

Alvast bedankt. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alfons Verbiest

Level 9
  • 266Posts
  • 20Oplossingen
  • 60Likes

Dat klopt. Alleen Mediaset. Maar: tussen de apps zit een app die heet TV Italiana. Daarin zitten 7 Italiaanse (SD) zenders.

Even uit het blote hoofd: nogmaals Mediaset - RAI 1, 2 en 3 - RAI Storia - RAI News 24 en TGCOM 24.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Alfons Verbiest

Level 9
  • 266Posts
  • 20Oplossingen
  • 60Likes

Dat klopt. Alleen Mediaset. Maar: tussen de apps zit een app die heet TV Italiana. Daarin zitten 7 Italiaanse (SD) zenders.

Even uit het blote hoofd: nogmaals Mediaset - RAI 1, 2 en 3 - RAI Storia - RAI News 24 en TGCOM 24.

katiuzzolaa
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Alfons, bedankt voor je reactie. Ik ben niet bekend met ziggo, dus voor de duidelijkheid: in de ziggo go app zitten andere apps, zoals de TV italiana app?

 

Alfons Verbiest

Level 9
  • 266Posts
  • 20Oplossingen
  • 60Likes

Nee, niet in de Ziggo Go app. Via de Ziggo box, in ieder geval de Next, kun je via het menu naar ‘TV Apps’. Daar zit o.a. die app voor Italiaanse zenders. Er is ook een Franse app met 7 zenders. Vier HD en drie SD. 

katiuzzolaa
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Duidelijk, bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic